banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • besti
    #393827
    Az egész elb@szott ranked koncepció haszonélvezői az artik. 12/3 miatt csak a kempelés megy, senki nem mer támadni, illetve ha valamelyik csapat csoda folytán együtt mozogva lenyomja a szétforgácsolódott ellenfelet, akkor az nyer. Szerintem is 10/5-ös megosztás kellene, talán akkor már nem érné meg a medeknek az artik mögött sniperkedni. Ha artival a jó csapatban vagy, 3-4-et azért tudsz lőni (mai kiváló arti pontosságnál az a csoda, ha nem találok el valamit) és máris benne vagy a legjobb 12-be. Sebzel mondjuk a Mauson egy acélos 90-et, majd kapsz még hozzá 1500 stun sebzést. Ha a rossz csapatban vagy (de igaz ez a döntetlen szagú meccsekre is), akkor pedig te folyamatosan tudsz lőni a csata utolsó pillanatáig, jó sokat a feljavított rof miatt, mert a bokorban rettegő csatapáttársak szpottolni még fognak - simán meglehet a top 3, főleg így, hogy a stun is hozza az XP-t. Kb. 15 csatát játszottam obj 261-gyel ma és tegnap és ebben talán 1 v. 2 csata volt ahol nem kaptam chevront. Megcsináltam rá a 2. nagy csillagot, így összesen 3 pontot szerzett (a következő lépcsőhöz már 7 chevron kell). Az artikat úgy ahogy vannak ki kellene a rankedből tiltani (én még a goldot is elvenném, akkor már tényleg skill alapú lehetne :).

    Ma láttam már magas ranked osztályban egy obj 140-et aki csak HE-vel lőtte a tankokat, de oldalról 300 m-ről - hogy került fel oda?
    Utoljára szerkesztette: besti, 2017.06.19. 00:47:57