banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • Sir Charles
    #389446
    Speciel pont délután voltam egy meccsen azon a pályán VK10001 P-vel, az ellenél két arty(igaz csak M44 -ek). Az egész meccsen középen voltam , lőttem a hegyen lévőket, egy darab lövést nem kaptam az artyktól. Nyilván ez nem általános, de az sem, hogy ha kiteszed a lábad a fedezék mögül és azonnal one-shot-ol egy arty.

    "Ezt hívják úgy, hogy RNG, és pont azért van a játékban, hogy csökkentse a skill-gapet a jó, és a rossz játékosok között."
    De ha ez így van és az egyik csapatnak csak rosszat sorsol a gép a másiknak meg csak jót, akkor csak ott vagyunk annál, amit írtam.
    Szóval az RNG(találati pontosság, átütés, sebzés) önmagában elörevetíti azt , hogy 15-1-es meccsek legyenek, és akkor ez csak beavatkozás a játékba, hiszen egy full jó játékosokból álló csapat is kikaphat a paradicsomoktól, ha ők csak mellélőnek, a paradicsomok meg mind találnak max sebzéssel.

    Azt meg magyarázd el légyszi hogy csökkenti az RNG a jó és rossz játékosok közti különbséget, hacsak úgy nem, hogy a jó játékos szar sorsolást kap mindig, a szar játékos meg jót, mert máshogy nincs értelme annak amit írtál.