
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
yossarianHUN #389425 A TD-k ellen fényévekkel könnyebb védekezni, mint az artyk ellen. Arról nem is beszélve, hogy a TD-k jelenleg abszolút el vannak lehetetlenítve a pályadizájnoknak köszönhetően. Azt már meg sem említem, hogy egy-két kivétellel ha egy TD beléd vág egyet, akkor máris tudod, hol lehet (még ha nem is spottolódik fel), és már mehetsz is fedezékbe, miközben elkezdheted fejben összeállítani a taktikádat arra, hogy hogy fogod kicselezni. Ehhez képest ha egy high tier arty telibever, akkor semmivel sem vagy közelebb a visszavágáshoz, viszont általában el van cseszve a köröd, mivel felezi vagy nullázz a HP-dat, és visz egy rakás modult.
Semmi értelme egy közvetlenül tüzelő, jó álcázású járműosztályt hasonlítgatni egy olyanhoz, ami a térkép sarkából osztja a kétezres halálsugarakat a map bármely pontjára, bármilyen retorzió kockázata nélkül. Az arty alapjainál fogva egy broken szar játékelem, és ezt az artysták is pontosan tudják. Csak azért tesznek úgy, mintha nem tudnák, mi baj van az artyval, mert félnek, hogy elveszik az elcseszett, broken játékszerüket.