banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • Kotomicuki
    #387772
    Mint arról már volt szó és az érintettek igen erős "ellenállásába" ütközött, de ettől még valóság: SerB-ék tényleg hatalmas változást vittek végbe a játékkal kapcsolatban és az egykori üdvöt felcserélték a mai korrupcióra -> ha fizetsz (vagy régóta játszol, így sok ingyen-prémium géped van, sok gold-ot szereztél), akkor sikeresebb lehetsz.
    Ezért van az, hogy én, a mezei júzer csak minden 4.-6. csatában érzem úgy, hogy az arty-m tényleg oda lő - és néha odébb, de akkor is talál - , ahova céloztam, míg mások képekkel bizonyítják, hogy szinte minden meccsükön nem tudnak mellélőni a derp-jükkel, 300 méter fölött - én ezt is próbáltam és megint előjött az a 4.-6. csata effektus...
    Tudod, anno minden 5.-6. csatámra jutott egy sniper medál, a napi 20-40 csatámban egy top gun leesett, ami mostanság már fél évente sem akar összejönni és a mára hihetetlen, 55%-os WR-ért küzdöttem, pedig tényleg alig-alig emelkedtem ki a közből, ami lassan, de biztosan bekúszik 50% alá - és uú nem hinném, hogy bennem van, egyedül a hiba (régen alig-alig játszottam arty-val, most a küldetések miatt meg KELL...)!
    Vhogy nem igényeltem a gold ammo-t, még akkor sem, amikor kreditért elérhetővé vált, csak azután, miután a lövéseim kezdtek feltűnően és egyre gyakrabban nem oda szállni, ahova én céloztam és végképp tönkretették a HE(SH) lőszert is - meg egyre inkább vezették be az olyan tankokat, amik már a saját tier-jükben való életben maradáshoz is full gold-ot igényelnek...
    Sz'al, számomra nagyon is észrevehetően és megkerülhetetlenül a hátrányára változott meg és züllött el az egykor egyik kedvenc időtöltésem...

    Annyit kifelejtettem, hogy régen még egy, fontos dolga volt az arty-knak: egymásra vadászni!
    Ma már ezt sem csinálják, egyrészt: az adott bokrot nem tudja eltalálni - a mai "találatok" nagy része a gold ammo nagyobb splash-éből adódik - , sokszor a 4. lövésre sem, másrészt: az alkalmatlan pályák miatt nagyon felgyorsultak a csaták és közelebb, biztosabb célpontok közül válogathatnak, abban a rövid(ebb) időben - és ez is azt jelzi, hogy mennyire nem OP az arty már (bezzeg régen, ha kiszedték az ellenfél oldaláról az összeset - némi tudás és gyakorlat kellett hozzá, szó se róla (amit ma az rng végez el a játékos helyett. ha...) - , egyből bátrabban akcióz(hat)tak a mieink - most csak a T5-os, prémium franciska és társai az OP-k, de azok kegyetlenül, mert őket nem érte a nerf szele, annyira, mint a többit).

    ROMOTO:
    A régi, jól megkomponált rendszerben igenis volt helye az arty-knak!
    Csak azzal nem számoltak SerB-ék, hogy ehhez a szinthez a mai, egyre romló átlag IQ-jú "játékosok" nem tudnak felnőni -> túl magasra tették a lécet és annak "levételét" egyre-másra szúrják el - nagyrészt az önző, túlzottan és egyre haszonéhesebb voltuk miatt!
    Az, hogy régen taktikus, ma pedig arcade csatákra - vagy csak az elfojtott, egyre kevésbé üldözött, perverz vágyak kiélésére a csapattárasak oktalan szidalmazására, feljelentgetésére, lövésére, lökdösésére - van igény is a "közönség" lezüllését mutatja...
    Ha anno megoldják az arty-mentességet (no, nem így, ebben a formában), akkor még ennyi "gond" sincs a wot-tal...
    Viszont, egy probléma lehet: ez egy közösségi játék és ha elaprózzák a játékosállományt (mint pl. a HotS-ban a Blizz'), akkor annak negatív következményei is lehetnek - bár, a wot-nak nagyobb a merítési lehetősége.