
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
Kotomicuki #387756 A TD-ket a x@rrá tett map-ok teszik tönkre - meg a nerf-jük, amit az arty-k "hanyatlása" miatt kaptak a nyakukba!
A normális, hagyományos TD-k igénylik a minél nagyobb, nyílt terepet, amit a mostani map-ok nagyon igyekeznek NEM nyújtani nekik -> nézd meg, hogy ha olyan csatát kapsz, ahol az egyik oldalon túl sok a TD, akkor nem az az oldal szokott győzni, pedig a -HP-jüket a növelt sebzéskiosztási lehetőségük kompenzálná, ha a map-ok ebben partnerek lennének.
Az ilyen, többségi TD-vel eleve vesztés a "nyílt", szemtől-szembeni harc a többi tankkal - ehhez nagyon lomha és sebezhető a többségük - , mivel ők support dps-dealer-ek lennének, azaz erősen igényelnék a társak segítségét (pl. spot - különösen a nerf után - , tűzelvonás).
Persze, igen, vannak jól játszható TD-k is, de ezek mennyiben TD-k és mennyiben inkább közepes/light mozgékonyságú, jó átütésű, inkább tankok, vagy tüzérek, a sebzésük miatt?! (pl. az amcsi T4-5, "tornyos" futrinkái)
Még mindig azt vallom, hogy akkora élményt azóta sem tudott nyújtani a wot, mint a régi, "camper-map-okon" való megindulás és az esélyeket meghazudtoló, ellenfél legázolás - persze, manapság is lehetsz bátor, csak az győz, aki mellett az rng leteszi a voksát a script szerint!
Idióták régen is voltak, csak a kedvük hamar el lett véve, mert 1-2 normális is tönkre tudott verni 15 degeneráltat - ezt a szerepkört az rng/MM/script vette át a játszani is tudóktól, mert a wg szerint a abnormálisaknak is sok pénzük van...