
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
#387754
Én csak azt sajnálom hogy manapság sajnos nem lehet féláron goldammo-t venni, ilyen értelemben régen sokkal jobb volt
...az artisták meg régen is ugyanúgy mérgezték a játékmenetet mint ma. Az egy orbitális genyóság volt hogy ő volt úgymond a sebzésosztó, meghiszem hogy jobban tetszett, csakhogy mindenki más szívott, arty nélkül rendre sokkal jobb csaták alakultak-nak ki. Remélem előbb-utóbb jól szarrá nerfelik, de nem vagyok telhetetlen egyenlőre beérem a debuffer változattal is ...fakezü, kockázat nélkül a pálya sarkából csesztető sunyi szar, aki az ilyesmit preferálja a játékban azt a többség nem véletlenül minősítgeti. A TD-k re tolni az arty problémát meg régi húzás artistáéknál, csak az a bökkenő hogy már jó ideje nem jelentenek problémát a balanszban (térképen a növényzet ritkítása, látótáv-camo nerf, dombok amik lehetetlenné teszik a pályák belövését, stb.), olyannyira hogy kb. mindig az a csapat bukik ahol több a td...
Utoljára szerkesztette: ROMOTO, 2017.02.22. 21:04:46