
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
Kotomicuki #387747 Annó, ha emlékszel, a teszt szerveren a franciska arty-k gyorsabbak voltak a light-oknál - amíg el nem vették mindegyik csúcsmotorját - és mindenki azzal szórakozott, hogy TD-ként használták őket, mert ők értek el a pálya minden értékesebb pontjára először...
Szerintem, nem baj, ha tud TD is lenni - az önvédelmet ne vonjuk meg senkitől sem - , csak az a baj, hogy ezt "kiszámíthatatlanul" teszi: 10x nagyon mellé lő, de a 11.-re nagyon eltalál -> inkább némi egyensúly kéne ide is a túlzott rng helyett.
Itt is az jön elő, hogy ha a sebzésüket visszanyesik és máshoz nem nyúlnak, akkor sokkal nagyobb teret kaphatna a többi tank - ekkor szaporodtak el a TD-k és erre válaszuk b@xták szét a pályákat, csakhogy ne lehessen bennük 100 méternyi sík terület... (minden hibájukat egy még nagyobbal "hozzák helyre" SerB-ék)
Holott, egy átgondolt TD sebzéscsökkentés ezt a problémát is megoldotta volna!
Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2017.02.22. 19:54:02