banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • realcsabi
    #382400
    Azért azt hozzáteszem hogy nem mindenkinek ugyanazt jelenti a sikerélmény a wotban. Egy kedves ismerősöm 4000 csata után 300 wn8-at karcolt alulról. Azt hinnénk hogy kisegítős az emberünk vagy pedig bottal van dolgunk, miközben a való életben meg most lesz diplomás villamosmérnök. Érzéke sincs a játékhoz, és nem is ösztönözte semmi hogy komolyan elmélyüljön a játék kiismerésében, csak lőni akart párat. Néha sikerült is. Szóval ha nincs meg a motiváció valakiben hogy jobb legyen akkor tökmindegy milyen egyszerű játékról beszélünk. :)
    Ezért engem nem izgat hogy ki milyen teljesítménnyel rohangál magas tierben. Nekem a tankleosztás az ami jobban szokott frusztrálni. Pl. Amikor westfielden az egyik csapatnál 7 heavy van a másiknál meg 3, azok is kisebb tierben, akkor az utóbbi csapatnak bizony vért kell pisálni ha akar valamit, előbbinek elég ha nem teljesen balfasz. Szerencsére azért nem olyan sokszor van ennyire zavaróan egyenlőtlen leosztás (meg nem is minden pálya érzékeny erre), csak pont olyan mértékben hogy odafigyeljen rá az ember és elmormoljon egy bazdmeget ha éppen ilyennel szembesül. Ha változtatnom kéne inkább ezen változtatnék. A skill alapú mm az nagyon utópisztikus. Jól hangzik elméletben, de ha megvalósulna akkor lenne hiszti, mert aligha lenne olyan mint amire mindenki számít. :)