
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
Pares #382251 Igen, azt hogy a random nem teljesen random. Például amikor az egylövéses tankban marad néhány hp, hogy azért az olyan dolgoknak, mint például az Adrenalin Rush, legyen is valami értelme... Ezt valamelyik "javítással" hozhatták be, lehet, hogy pont az Adrenalin Rush perk behozatalával együtt, mert régebbről egyáltalán nem emlékszem arra, hogy ennyi <1%-os tank futkosott volna, mint mostanában, és hogy ennyire frusztráló lett volan. Igen, rng az rng, annak is megvan az esélye, hogy nagyon kevés hp maradjon a tankban, de nem ilyen rendszerességgel. Ahogy az rng-vel kapcsolatos dolgokat, úgy ezt is a T49 rng ágyújával lehet legjobban észrevenni. Nagyon ritkán egylövésezek tankokat, mégha benne vannak a -25% rng-vel számolt 682 sebzésben is, papír könnyű tankok nem spaced armoros részébe (de akár más low hp-s tankokba is) rendkívül gyakran pont annyit lövök, hogy még éppen túlélje. Pont ez miatt nem is nagyon szeretek egyedül rámenni más lightra, mert szinte mindig kibasz velem az rng, hogy nem tudom kilőni azt, akinek bőven egy lövésnek kéne lennie. Én ellövöm magam, ő meg a <1%hp-jával röhögve visszatámad és szarrá lő amíg újratöltök.