banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • PrasCo
    #381078
    Érteni vélem a problémádat és hidd el, én nem más ember szórakozásába akarok belerondítani azzal, hogy "tankozok". :) Pusztán úgy gondolom, hogy azzal, ha én leraknám a játékot és ezzel megmenteném Neked azt az egy csatát az életben, amikor pont velem futnál össze csapattársként T5-ben és pont - ráadásul - átlag alatti napot is fogok ki, a haranggörbe alsó része még nem tűnne el.
    Nem is kell, hogy eltűnjön, WoWs-ban sem érdekel, ha valaki béna. Az érdekel, ha valaki s*ggfej. Kapott már tőlem pluszt olyan csapattárs, aki előtte megölt. A matek működik, ha nekem nincs szerencsém a csapattársakkal ma, holnap az ellenfélnek nem lesz. Mindamellett ott van az az aspektus is, hogy WoWs-ban tier-limittől függetlenül járható út a co-op ütközet. Lassan bár, de lehet fejlődni és haladni. (Ezt is vicces megfigyelni, ahogy néhány ember szerint aki kúpot játszik, az alsóbbrendű lény, de ha kimenne randomba, akkor meg egy rohadék lenne.)
    WoT-ban ilyen nincs. Itt a tápláléklánc legalja a random. Le lehetne tiltani 100 csata után accountokat eredmény alapján, de az, azt hiszem, annyira lenne jó, hogy kiderüljön: a probléma gyökere nem ez.