
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
#381067
Igen, valóban több a rush és a 3 perces csata, objektív oka is van a wg balansz elcseszés mellett, nagyjából annyi hogy a medek dominálják a játékot, ha valamelyik csapatban kicsit jobban összedolgoznak vagy mert több van belőlük vagy mert skillesebb az adott oldalból valaki aki után meglódul a többi, vagy mert csak épp annak az oldalnak kedvez a pálya ahol könnyebb érvényesülni, stb. a dinamika, dpm nagyon hamar eldönti a meccset. Az a tapasztalatom hogy ha számszerűen fölényben vannak a medek a csapatokban szinte mindig pár percesek a meccsek, minél több a heavy és a td, annál tovább tart a játék. Ez régebben nem így volt, egyrészt mert mindenki hamarabb húzta a heavyket, mert egyszerűbb volt elérni a top10 et ezzel, meg idealisztikus hozzáállása volt a tankok terén (nagyvas, stb. érzés) miatt a heavyk domináltak, (kivéve ugye a type korszekot ami ugye szintén med és az akkori állapotában az egyik fő elem volt ami után megfordult a kihúzandó tankok prioritási listája) az idő megmutatta hogy a legeredményesebben medekkel lehet nyomulni, gyorsak, pontosak, kemény a tornyuk, stb. kevesebbet kell tulajdonképpen szarakodni velük, nincs vánszorgás, szűkülési idő, stb. cserébe persze macerásabb kicsivel kihúzni de bőven behozza a játékban való komfortérzet miatt azt a plussz macerát.
Utoljára szerkesztette: ROMOTO, 2016.09.27. 14:38:11