banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • András77
    #380708
    Tegnap egy 4 / 5 arty csatában (9 arty összesen) írja a srác nagyon találóan, hogy akkor most 15 perc rejtőzködés és kempelés azok elől, akik a kempelés megszüntetése miatt vannak.

    Ha tényleg a kempelést és a statikus játékot szeretnék megszüntetni, akkor minden artyt át kéne alakítani úgy, mint az FV-t. Csak HE lőszer, kis alfával, lassú beérkezés, esetleg emelhetnek a röppályán, hogy több helyre be tudjon lőni. Csak ugye az FV sem a klasszikus kempelés ellen van, hanem ha beássa magát egy nehéz tank valahova, akkor onnan ki tudja piszkálni vagy legalábbis idegesíti, hátha hibázik.

    A kempelés ellen csak úgy léphetnének fel az artyk, ha mondjuk lenne légi felderítés a játékban. Ha nem mozdulsz el legalább x métert (hogy kizárjuk az előre, hátra hintázást), akkor egy figyelmeztetés és ha még akkor sem, akkor felspotolódna a tankod az ellenség számára.