banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • András77
    #380253
    Itt nem a WG féle összeesküvés a lényeg egyébként, hanem a folyamat, ahogyan először tagadták, sőt hülyézték azokat, akik emiatt szóltak és szépen lassan eljutottunk a teljes beismerésig. Persze egy ismétlődő térkép sokkal könnyebben megfogható dolog, mint egy elszállt vagy lepattanó lövedék a csába.

    Nem is értem ezt a görcsös erőlködést, ahogy emberek próbálják a WG-t mentegetni ezekben a témákban. Ezért ti kaptok ingyen aranyat vagy mi az oka neki, hogy mint a strucc semmiről nem vesztek tudomást?

    A WG-t sem értem olyan értelemben, hogy ha transzparensebb, átláthatóbb lenne ez a folyamat, akkor tudnál vele jobban számolni. Van elég mérgelődés a játékban a lecsökkent színvonal miatt és hozzá ez a fejvakarás, hogy rámehetek az ellenfélre, de nekem 4x kell meglőjem. Igaz a seggét mutatja, de 1-2 lövés garantáltan lepattan, hm, de akkor meg 6x kéne rálőjek, az meg sok. Most csak tapasztalatból lehet dönteni az ilyen helyzetekben és általában be is jön, ha mégis úgy döntök, hogy megyek, de ha lehetne tudni többet az algoritmusokról, akkor tudatosabban is lehetne játszani.

    Persze, lehet, hogy a WG már maga sem érti, hogy milyen mellékhatásai vannak az évek alatt az RNG köré épített algoritmus tengernek, azért sem képesek megoldani azt, hogy pl a térképek ne ismétlődjenek. Váltsál szervert, ha nem tetszik, meg amúgy is lecsökkentették a népszerűtlen pályák gyakoriságát (nagy LEL neki).