
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
Pares #380130 "A másik ami mostanában zavar, a pontosság kérdése, illetve a jó látható handycap ténye. Nem akarok vitatkozni erről, meggyőződésem, hogy a csata elején az egyik csapat kap valami előnyt. Megtapasztaltam mindkét oldalt, máshogy nem tudom egyszerűen megmagyarázni azt a jelenséget, hogy 25 csatából 24 szer a vesztes 10 kilövés alatt marad."
Maximálisan egyetértek, én is említettem ezt már korábban. Biztos vagyok benne, hogy nem csak külön a tankok statisztikáit befolyásolja az RNG, hanem a csata elején mindkét csapat külön-külön kap általánosan valamilyen buffot vagy nerfet (ami persze RNG-nek hála néha lehet egyenlő is) az RNG-jére. Már az is elég lehet, ha az egyik csapat 5-10%-al jobb RNG-t kap pontosságban, átütésben, sebzésben, és már kész is a következő 3-15-ös végeredményű 3 percig tartó mészárlás.
