
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
bekescsaba #380118 A fórum margójára, mert ugye a nejemet nem érdekli a játékbeli vergődésem.
Az elmúlt hónapokban romlik a teljesítményem, vagy legalább is stagnál. Egyszerűen nem tudok eleget sebezni, gyakorlatilag kiírtották a megfontolt játékstílust. Ha az elején kivárok, legtöbbször nem tudok csinálni semmit, mert vagy minket dózerolnak le, vagy mi az ellent. A megfontolt, az elején kevés kockázatot vállaló, a hp-t a végjátékra tartogató játékosoknak befellegzett, gyakorta 10 játékból egyszer jön ez be, és 25 csatából 1 szer lesz csatafordító. Tulajdonképpen a jó játékosokat is rákényszerítik, hogy az elején menjenek, vállaljanak be több kockázatot, mert sebzés nélkül maradnak. Gondolná az ember, hogy akkor a másik oldal kempelni fog, de nem ez történik, gyakorlatilag, hogy Angus szavaival éljek, egy "Mittengrádi pokollá" válik minden pálya. Persze ez egy kicsit sarkítva van, de a lényeg mégis csak ez.
Két tanktípust teljesen megcsonkítottak játékbeli eredményesség szempontjából. Artizny teljesen lehetetlenség, nem is csak a repülési és pontossági nerf miatt, hanem olyan gyors lett a játék, hogy egyszerűen nem lehet lereagálni az artykkal, gyakorlatilag ünnep minden olyan meccs, ahol 6-ot lehet lőni.
A TD-kell gyakorlatilag ugyanez a helyzet. Egyre többször maradok TD-kell sebzés nélkül, gyakorlatilag elkerül a front, mire megmozdulok vele, a gyors tankok felprédálnak mindent.
A másik ami mostanában zavar, a pontosság kérdése, illetve a jó látható handycap ténye. Nem akarok vitatkozni erről, meggyőződésem, hogy a csata elején az egyik csapat kap valami előnyt. Megtapasztaltam mindkét oldalt, máshogy nem tudom egyszerűen megmagyarázni azt a jelenséget, hogy 25 csatából 24 szer a vesztes 10 kilövés alatt marad.
Amit viszont nem tudok, és kérdezném tőletek, az az, hogy mi okozta a játék ilyetén történő felgyorsulását. Nem hinném, hogy csak és kizárólag a gold ammo az oka, mert az régebb óta jelen van a játékban, mint amióta a fent vázolt jelenséget tapasztalom.
Utoljára szerkesztette: bekescsaba, 2016.09.11. 09:39:10