
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
TiborTamas #379072 Így van, a legtöbb hátrább álló tank, amikor kinézett lőni, akkor egyszerűen spottolta magának, ezért a sebzése után senkinek nem járt spotdmg. Másrészt így nagyon sokan spottolták egyszerre a legtöbb tankot, így ha véletlen még olyan is lőtte meg őket, aki nem spottolta magának, annak a sebzésnek is csak töredékét kapta meg mindenki spotdmg-nek (a Centurion valószínűleg láncolásból gyűjtött be annyit).
A másik nagy hiba az volt, hogy volt előtte még egy átlátszatlan sűrű bokor (meg néhány kisebb bokor és lombozat is, bár ezeknek kisebb a hatása), ami jelentős álcabónuszt ad a mögötte lévő tankok számára, így volt amikor nem is spottolta őket, csak a többiek, akiknek ez nem zavart be. Konkrét példa: a Ru 251-et, ami az elején nagyjából 150 méterre volt tőle a bokor takarásában, sokszor valószínűleg nem is spottolta. A camo calculatorral ki lehet számolni, hogy egy (álca skillel rendelkező) Ru 251-est egy ilyen bokor takarásában, mozgása közben nagyjából 120 méterről(!) tudja spottolni egy binokuláros(!) Bulldog. Szóval csak akkor spottolhatta és kaphatott spotdmg-t rá, amikor az 120 méteren belül jött hozzá vagy kibújt a bokor takarásából. A többi távolabbi tankot nem számolgattam, de valószínűleg azoknál szintén előjött ez a probléma. Tanulság: ha spottolni akarsz, akkor ne legyen előtted átlátszatlan bokor, és lehetőleg ne Ensk-en próbálkozz. :)