banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • yossarianHUN
    #378661
    Na ja, csak a Hellcat egyrészt minden lapulós TD-t vert álcázásban, másrészt a többi lapulós TD-nek fordulnia kellett, ha nem egy 20 méteres sávot akart lőni egész meccs alatt, és a forduláskor már villant is fel (ideális esetben). Eközben a Hellcat baromi jól elvolt egy helyben, a tornyát forgatva. Plusz még rohadt gyors is volt, úgyhogy ha például foglalni akartál a végjátékban, egy pillanat alatt megérkezett a map másik végéből, és úgy lőtt szét a cap körben, hogy fel se villant. Nem érdemes tagadni, hogy rohadt OP volt, szerintem még OP-bb, mint a KV-1S. Az ellen legalább okos játékkal tudtál védekezni, de amit nem látsz, és bárhonnan rád lőhet (khm, arty szindróma) azzal nem tudsz mit kezdeni.

    Az E3-nál baromi kíváncsi leszek, hogy lesz-e pofájuk meglépni ezt a 390 alfás dolgot. Ezt a sebzést T6 heavyk már tudják. Ráadásul az utolsó sandbox iteration-ön amin voltam, még egy olyan jó 10 másodperc feletti töltés társult ehhez, ami aztán végképp a földön fetrengve röhögős kategória (Tortoise, T9 TD, 400 alfa, 6 másodperces töltés megvan?). Szóval ha meg merik lépni, akkor nagyon kíváncsi leszek, hogy mivel akarják ezért kompenzálni, de nem nagyon tudok olyat kitalálni, ami megmentené a teljes lebőgéstől. Egy T10 TD 390 alfával gyakorlatilag veszett ügy.