
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
#378150
Már 2 éve is folyamatosan ment a hőbörgés a 3 perces csaták miatt...egyébként a rebalance ha összejön első körben lényegében helyre teszi az MM-et meg az artykat, az olyanokat mint Storm meg még egy rakat faszogányt akik az elbaszásokért felelősek részben kirugdosták vagy félreállították, visszahívtak régi pályatervező kádereket, stb. szakikat akik használható dolgokat raktak le az elején, egy vezető orosz bloggert vettek alkalmazásba aki addig első volt abban hogy szétfikázza a játékdinamikai és tank balanszolási problémákat, lehet mondani megvették kilóra, de ezen felül adnak a véleményére, szal próbálnak felnőni a feladathoz, de sajnos az olyanokhoz egyenlőre nem hajlandóak nyúlni ami alapprobléma a játékban: a +/- 25% átütést, sebzést amit kb 10% ra kéne levinni vagy a +/- 1 tier bevezetésére ami szintés sok problémát orvosolna, de ezekre a lehetőségekre sem reagálnak újabban annyira kategorikusan mint korábban.
Szvsz mindenki várja meg az év végi nagy peccset, mert használhatóbb játékot fog kapni, attól még a játékosállomány mondjuk nem biztos hogy értelmesebb lesz és lehet hogy végeredményben ez fogja mindig a legnagyobb bosszúságot okozni amit semmilyen játékmechanika nem tud orvosolni.