banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • András77
    #377662
    Szerintem sok köszönet nem lesz abban, akármit is fognak bevezetni. Továbbra is a gyors csatákban érdekeltek, hogy a szervereket optimálisan ki tudják használni és ne pár csökönyös játékos foglalja az értékes szerver időt a hosszú kergetőzéssel.

    Most nagyon erősen gondolkodnom kell, hogy a játék szempontjából csináltak is valaha bármilyen pozitív irányba mutató fejlesztést. Pálya, tank "ballansz", ami tipikusan hivatalos vagy ninja nerf, nagy ritkán buff, ha már a statisztika alapján is ótvar sz.r egy tank (de akkor meg megint tipikusan túltolják a buffot), MM.

    Biztos elő lehet rántani valami, ami jó és hasznos, de mellé lehet tenni kb 5-6 olyan dolgot mindegyiknek, ami csak rontott a játszhatóságon.

    Valószínűleg nem ugyanazok a szempontjaik a játékosoknak, legalábbis, akik nem ragadnak le ott, hogy ez egy tankos lövöldözős játék meg a WG-nek, aki viszont szeretné ha "dinamikus" lenne a játék.