
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
András77 #377472 Engem is ez zavar az egész WG féle RNG-ben, hogy elfogadnám, azt, ha egy egy lövésem elmenne 3.14csába, de ez nem így működik, hanem sorozatban és újra meg újra sorozatban, ami kettő így együtt már arra utal, hogy ez egy lóphaszt tiszta rng.
tény, hogy van példa a pozitív sorozatra is. STI-vel, BL9-el! dorf halálutcába bementem, megjött szembe a t34, mondom akkor most elleszünk egymással egy darabig, a két keményfejű. Hozzá csapodott szembe még egy SP is (annak sem annyire egyszerű ám ilyen távolságból a tetejét belőni egy BL9-el, ami nem rossz ágyú, de nem mesterlövész).
Mi történt? Leszedtem -normál lőszerrel természetesen- a T34 mind az 1500 hp-ját a tornyán keresztül és kb 1000 hp-t az SP-ről szintén a tetejéről. Komolyan már úgy voltam, hogy lövök célzás nélkül, úgyis bemegy. A két ellenfél meg iszonyatosan hörgött a chat-ben, gondolom ezt ők sem várták.
Ez a földbe becsapódás tipikusan akkor történik, ha az ellenfél részben takart. Ilyenkor már várom a földbe csapódó lövést. Ha feljebb viszem a célkeresztet, akkor meg az égbe lövi érdekes módon.
Ráadásul komolyan mintha a mai 25% plusz mínusz sáv nem ugyanaz lenne, mint pár évvel ezelőtt a 25%. Ennyi félre, mellé, alá fölé lövés nem volt régen. A 0 crit lövések kérdése megint egy másik kérdés.