banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • Rammsch31n
    #377421
    Valami ilyesmit én is hallottam már, hogy a játék kikompenzálja magának, hogy lehetőség szerint minél több embernek 50% körüli winrate-je legyen lehetőség szerint... mert a játék gazdasági mechanizmusainak az a jó... meg az a legnagyobb megtartó erő.
    Amit írtál is valami hasonló. Simán el lehet képzelni, és remek táptalaja a teóriagyártásnak. Ha igaz, ha nem.
    Jó persze, anomáliák/végletek vannak mindkét irányba, de a nagy átlaghoz képest elenyésző... mert a relatív szórás (ha jól emlékszem statisztikából, bár lehet, hogy nem), az úgy is a közepe táján fog koncentrálódni, mindkét irányba...

    Ezért szokott felbaszni, ha a unikumoknak kedveznek, mikor belenyúlnak a game készítésbe, mert az a kisebbség ebben a játékban... és magukkal is kicsesznek a készítők, ha a kisebbségre fókuszálnak...ugyanakkor mivel sok az átlag, meg még több a tomato... a többség hangja is elviheti a játékot szar irányba, mert ezek nem értenek a játékhoz, de a hangjuk a legnagyobb, így a fejlesztők rájuk hallgatnak, de közben elcseszhetik az egészet. :D Nagyon nem egyszerű ez, és mindenkit nem lehet kielégíteni, valaki így is úgy is szívni fog, legrosszabb esetben a fejlesztő szív, mert elvesztette már mindkét oldalát a playerbasenek, na akkor van nagy szopás.Nekik, meg a játékosoknak is, akik még élveznék a dolgot...De itt még szerintem nem tart a WoT.
    Utoljára szerkesztette: Rammsch31n, 2016.07.14. 13:01:36