banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • Kotomicuki
    #376744
    Akkor nagyon máshogy látjuk a wot "fejlődését" az utóbbi években...
    Az egy dolog, hogy pár helyen nyitottak, viszont több helyen zártak, vagy csövet alakítottak ki. A régi pályák azért voltak nyitottabbak, mert ott többnyire "csak" a bozótosok voltak a "falak", nem helyettesítették őket tényleges falakkal/dombokkal, amik csövekké állnak össze és most állandóan kerülgetni, vagy mászni kell azokat, többnyire fölöslegesen.
    Mára ezzel eléggé szétszakították a játékmenetet és nem lehet olyan mértékben beavatkozni a játékostól távolabbi eseményekbe, mint régen: csak az aktuális csőben lévők játsszák az ütközetüket, ami többnyire kimerül a face-to-face harcban, másra nagyon lehetőség sincs és a "közbeszólásra" most már csak a gyors járásúak, vagy az artisták képesek, a legtöbb esetben.
    Hogy ezzel csak a szerényebb képességűeknek próbáltak meg kedvezni, hogy ne kelljen annyi irányba figyelni és gondolkodni is egyszerre, vagy csak a játékmenetet óhajtották felpörgetni, "izgalmasabbá" tenni, ki tudja?! De nekem a lehetőségeket vették el, ezek számát korlátozták a pályák "lezárásával" és az rng további növelésével.

    A hepehupássággal már a 8.0-tól kezdve, amikor számomra először kezdték el a nagy térképátdolgozó "küldetésüket", szembesültem: az addig sík terepen már lőni sem lehetett menet közben, mert annyi volt a gödör, meg a göröngy.

    "...melyik térképre érted hogy visszaszorították a csövek számát?" - "A nem cső helyek számát és méretét meg eléggé visszaszorította a wg ahhoz, hogy a spot "másodlagossá" váljék."
    Nekem az a bajom, hogy a csövek létrejöttek, vagy szaporodni kezdtek a pályákon...

    A pályamódosításokkal egybe esett az új tankok dömpingje is az elmaradhatatlan power creep-pel, ami kissé aláásta az "eredeti" wot egyensúlyát. Ha ezt a pályák - számomra abnormális; lásd pl. Északnyugat és variánsai - módosításával kívánták leplezni, "eltüntetni" a játékukban, akkor - ismét csak szerintem - jócskán melléfogtak ezzel.

    Bónusz:
    Autentikus 7.4 tech tree ismertető! ;)
    Amikor még csak 5. szintűek voltak a scout-ok (kevesebb HP-val és a nyíltabb pályáknak köszönhetően nem is lehettek olyan pofátlanok, mint most, mert hamarabb szétkapták őket, de ettől függetlenül, akár csatadöntő tényezők is lehettek a megfelelő pályákon - vö. a mai állapotokkal, amikor a fél csapatot lealázza egy és még csak camo skill, -háló, vagy kukucskák sem kellenek hozzá...), 8-asok lehettek max. az artik és 9.-ig mehettek a közepesek és a td-k...
    A gold ammo-t készpénzért, és/vagy aranyért kaptad, de helyette még működőképes volt a HE-lőszer (emiatt nem is okozott olyan mértékű, kilátástalan depressziót a mainál jóval ritkább +2 tier)...
    ...azok a boldog békeidők - akkor még a valódi játék szolgáltatta, mindenki számára az izgalmat és az élményt, nem a feljelentgetés és a sértegetés!

    ...

    fighter_hu #376738 és yossarianHUN #376740:

    Akkor "megnyugodtam"!
    Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2016.06.21. 02:30:22