
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
András77 #375718 Azt felejted el, hogy senkinek sem muszáj tankos játékkal játszani. A WoT-nak vonzónak, érdekesnek és szórakoztatónak meg tartalomban megújulónak kell lennie, hogy fenn tartsa az érdeklődést.
A WoT2.0 olyan értelemben csapda, ha a WoT-ból szív el várhatóan játékosokat akkor egyrészt nem lesz több játékos és minimálisan fognak csak többet költeni rá (mert kevesen fognak két helyre fizetni) és minimálisan lesz csak több a lejátszott csaták száma (mert a játékra fordított idő nem lesz több, esetleg az érdeklődés miatt nyomnak több csatát). Ehhez hozzá jöhet egy réteg, akiket a modern tankok vonzanak be. Ezt még elképzelni sem tudom, hogy mennyien vannak azok, akiket nem érdekel a II Vh környéki tankok, de a mordernebbek már igen. Azt mondanám, hogy nagyon kevesen és ők is megnézték már a WoT és nem, nem azért hagyták abban, mert nem modern tankok vannak. De biztosan van pár ilyen ember, őket meg lehetne szólítani.
A fő gond, amit rammsch31n ír, hogy aki WoT-ból jön az pontosan tudja, mennyi idő és játék kihúzni egy ágat és hogy a top tier tankok az igazán érdekesek (pár kivétellel a low tier-ben is) a WoT világában és miért is változna meg ez a koncepció.
Ahhoz valami qrva nagyot kéne villantani újdonságban, hogy érezzen elszántságot magában a játékos újra nekiállni a sokszor végtelennek tűnő grindeknek és az nem elég, hogy új skin-t kapnak a tankok meg új, modernebb kinézetű pályák lesznek.
Ebben a részben szkeptikus vagyok. AW-t megnéztem, rájöttem, hogy itt is egy csomó idő kifejleszteni mindent és nem akartam, hiába a király pálya, grafika, minden, mert maga a játék ott is arról szól, hogy végül is taktikus-helyezkedős-lövöldözés, akárhogy csűrjük csavarjuk a WoT 2.0 sem lesz más.
Ismerve a WG-t nem fogják szorosan összekötni, esetleg majd olyanok lesznek, hogy a mostani wot-ban ki lehet grindelni egy low tier prém tankot a WoT 2.0-hoz, hogy átcsábítsanak.
Pedig megcsinálhatnák a tier10 light tankokat, amik felmehetnének akár tier4-5-ig is a WoT 2.0-ban és ugyanígy a tier9-10 tankokat át lehetne tenni közös csatákba direkt erre a célra készült pályákon, de még ez sem segítene sokat azon, hogy én már tudom, mennyi idő és vesződség egy ágat kihúzni és nem hiszem, hogy nekiállok újra. Hacsak nem dobbant valami nagyon váratlan és érdekes játékmenetet a WoT 2.0. Erre minimális az esély...
Ráadásul ha így lesz, akkor meg a WoT-ot hanyagolom, bár olyan szempontból jól jöhet ez a WG-nek, hogy akkor még tovább játszom a tankos játékkal, csak most már a 2.0-val, mert különben megunnám a sima WoT-ot. Erre viszont kicsi az esély, hogy meglepnének valamivel is a 2.0-ban...
Utoljára szerkesztette: András77, 2016.05.26. 10:39:05