
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
Kotomicuki #375700 Maga a "játék" része abszolút nem, csak mivel uú erőltették a wot-hoz kísértetiesen hasonló játékmechanikát (BR +1 = tier +2; normál játékmódban Tier 4-5-ben gépet fejleszteni is lehetetlen volt már, stb.), így érthető, hogy nem tolongtak érte - plusz ahogy oda-vissza tologatták a gépek BR- és repülési modell-értékeit...
1000x különb volt a repülős része, minden hibája ellenére a wowp-nél - és volt "történelmi" csatája (a középső és utolsó "nehézségi" fokozata), ahol az elcseszett BR-értékek helyett a valósághoz közeli gépösszeállítással lehetett csatázni a küldetésekben (az utolsó szintek fejlesztései is csak itt haladtak vmelyest)!
A tankos része sem lett volna rossz, de ott (is) összeengedték a vérprofikkal és az előnyben részesített fizetővendégekkel a "kicsikkel", így meg csak káosz lett annak is a vége... (nem élmény, ha azt sem tudod, hogy honnan lőttek ki, már megint - ráadásul olyan gépből, aminek ártani sem tudsz igazán (BR +1))!
Sz'al, a wot-ból csak a szemetet vették át, amit a saját fejlesztés és ötletek sem tudtak ellensúlyozni...
Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2016.05.25. 23:05:26