
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
András77 #375380 A WG gőzerővel irtja az ilyen helyeket, szóval jó dolog, hogy megjelenik a youtube-on, de onnantól máris felkerül a WG halál listájára.
A legtöbb hegymászás nem sok mindenre jó, mert fedezék az nincs mindenhol, de van pár gyögyszem. Sacred Valley-n pl felment az arty oda és az ellenség nem találta meg, majdnem döntetlen lett a sok retard annyira meg akarta ölni az artyt
A másik hegyen meg egy batchat szívatta halálra a foglalni igyekvő hősöket. Van pár tényleg jó hely, ahol takarást is lehet találni.
Szóval vannak hasznos helyek, de sajnos a legtöbb ilyen lehetőség megszűnik és lehet újakat tanulni vagy elfelejteni.
Ok, a WG ki akarja jelölni a támadási irányokat (bár ha megkérdeznek 1 darab értelmes játékost az új fizika kapcsán, akkor elmondta volna, hogy így sokkal több helyre fel lehet majd jutni, de storm jobban tudja ezt, így jobb, nem kell kérdezni és ha becsusszan ilyen gixer, akkor maximum kirúg egy véletlenszerűen kiválasztott fejlesztőt, hogy ő volt a hibás).
Pedig sokkal ötletesebbek lennének a pályák pár trükkös hely meghagyásával. Emlékeztek a porton a lerombolható házra oldalt? Ami pont úgy nézett ki, mint a többi, de oda el lehetett úgy bújni, hogy esélytelen volt az ellenségnek bejutni (persze kellett ehhez egy elrettentő erejű alfa vagy nagy rof a láncoláshoz, egy t34 hiába bújt oda, bementek érte)? Engem egyszer egy rohadás genya szakasz betolt maga előtt, mint pajzs és én kaptam a jpze100 lövését, aminek marhára örültem.
Jó lenne pár ilyen hely minden pályán, amik nem adnak olyan nagy előnyt, de mégis lehetne kicsit trükközni. Feldobná a pályákat.