
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
Kotomicuki #375284 A probléma gyökere a script: ha éppen "AZ" a csatája van a tüzérnek, akkor még a nem kicsi célzókörén kívülre (mindegy, hogy teljesen rászükült, vagy sem) is hajlandó eltekerni az "rng" a lövését csak, hogy eltalálhasson (még akkor is, ha már nincs spot alatt az onnan iszkolni akaró célpont - ennyi az arty-nerf: a játékosok kezéből a script-ébe adták át a "vezérlést") - igaz, a következő féltucat csatában kompenzálva lesz és semmit sem fog érdemben sebezni, de ez, gondolom én, nem nyújt vigaszt a one shoot-olt számára...
A szemellenzősöknek: mindezt azért írom, mert az én arty-jaim így működnek a wot-ban, "hála" a srcipt-nek!