
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
András77 #375272 "Tanuljatok meg játszani ellenük"
Mit tanuljál meg? Ha odamész nehéz tankkal a dühöngőbe, akkor két eset lehet (illetve most már három, mert az arty használhat cheat modot is, hogy beléd lőjön, amikor a ház mögött töltesz), vagy olyan a hely, hogy arty nem lő be, talán max az fv304 vagy a másik eset, hogy be tudja lőni a helyet és akkor dönthetsz, hogy megkockáztatod-e a kimenetelt vagy sem.
Mondjuk westfield nehéz tankos hely, ahova egyre kevesebben mennek. Dombok vannak, de igazi takarás nincs, tehát csak az RNG-n múlik, hogy beléd b.sz-e egy qrva nagyot az arty. Lehet mozogni előre hátra, de a sok siemanó nem várja meg a becélzást, pláne nem fog mozgás vektort elemezni, hogy kitalálja/megsejtse a várható pozíciódat, csak elengedi a lövést és az RNG eldönti, hogy betalál-e. Próbáltam több arty kört menni úgy, hogy egyszer sem céloztam sokáig és basszus én nem vettem észre nagy különbséget. Szubjektív érzésre hót mindegy, hogy becélzol vele vagy sem, nem sok különbséget láttam, csak az egyik esetben jóval hamarabb lövök. Persze én már megszokásból is becélzok, de lehet, hogy tényleg felesleges, annyira RNG függő az egész.
Egy saját példa az RNG működésére. Kéne nekem is egy-két tier10 arty IM-re, ezért fejlesztek és leszedem a triplát róluk. A brit 9-es először beleb.szott 1700+-t a tortoise-ba, utána full hp-ról kiszedtem a löwét és ezekben az esetekben nem voltam teljesen becélozva és lassan ugyan, de mozogtak. Harmadik és utolsó lövésem abban a csatában egy sti-re ment 85 sebzés volt, durván mellé, természetesen full becélzás és álló célpont mellett, ja és ő volt a legközelebb, fel is spotolt. Erről ennyit. Mit tanuljon meg a löwe meg a tortoise? Hogy nem szabad mozogni vagy mégis mit? Prokhorovka egyébként, fedezék semmi szinte.
Ilyen random faktor ellen nincs mit tanulni.
Akkor még nem is beszéltünk a 60-al száguldó scout kiszedéséről, ami szintén random szerintem, mert nincs az a warpack, ami előre kiszámolja, hogy hol lesz.
Az addig rendben van, hogy ha lesipuskás módszerrel lapítasz valahol és nagy távolságról lövöldözöl (ahogy mindig hirdeted, ha betalálsz nagy távolságról a T49-el), akkor nem vagy spot alatt és nem tudnak lőni az artyk és lehet azt mondani, hogy megtanultál ellenük játszani. Sajnos ez csak egy fél igazság vagy még annyi sem.
Ha folyamatos spot alatt harcolsz, akkor mindjárt más a véleményed. Artyk ellen olyan nagyon nem lehet mit tenni, mozgatni kell a tankot nyilván és megpróbálni nem ugyanoda visszamenni, már amennyire a terep megengedi.
Az is, hogy mi az arty biztos hely, eléggé relatív addig, amíg nem ismeri az ember az artyk pozícióját. Airfield tipikusan ilyen, ücsörögnek a "hegy" mögött és kapják a csomagot, mert az arty a másik oldalra ment és belövi őket.
Nekem az arty tevékenyéségvel van bajom, mert lóf.szt a kempelés ellen van, hiszen azokat lövik, akik folyamatosan spot alatt harcolnak és a hátul sunnyogó lesipuskások meg döngethetik a mellüket, hogy megtanultak az artyk ellen játszani.
Egyébként nem egy óriási az artyk ellen játszani, mert nem sok mindent tudsz tenni. Nyilván ha van fedezék, használd. Spot alatt mozogj mindig, előre hátra, mert az artynak a mozgásod szerint jóval előre kell céloznia és emiatt így eltévesztheti. Mozogj kiszámíthatatlanul. Gyors tankok ne álljanak meg, táras tank is számoljon, 2 max 3 lövés és mozogni inkább, ha spot alatt vagy.
Meg persze a hátul a susnyásban elsunnyogni, mert ha nem vagy spot alatt, akkor nem lő meg az arty csak nagy ritkán, ha vak lövés eltalál, de ez nagyon ritkán van.