
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
yossarianHUN #374919 SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!Az AW-nak több gondja is van, amik közül a pályák és a katasztrofális balansz a legfontosabbak. Meg ugye ott a röhejes shot-delay probléma, ami számomra azért hatalmas csalódás, mert a játék indulása óta képtelenek voltak kijavítani, pedig nyilvánvaló, hogy ki lehetne, elvégre a WoT-ban sincs ilyesmi. Sajnos a problémák javítása helyett az utóbbi hónapokban már csak az újabb, copy paste prémtankok, és a súlyos balanszproblémákat tovább súlyosbító T9-10 járművek futószalagon gyártásával foglalkoztak. Amit nem csodálok, mert a játék koncepciója alapjaiban hibás, és alapjaiban kéne megváltoztatni, de ebbe már nem fognak belekezdeni.
Az a rossz érzésem van, hogy még lehúznak annyi pénzt a játékról, amennyit lehet, aztán hagyják megdögleni az út szélén. Fogni akarták a WoT játékmenetét, és bebizonyítani, hogy ezen lehet változtatni és újítani anélkül, hogy a játékegyensúly rovására menne. Hát nem lehetett.
Erre a legjobb példa a hightier MBT (heavy) helyzet. Úgy gondolták, hogy majd a korszerűség jegyében eszméletlen pontos, gyorsan szűkülő, pontlövő ágyúkat tesznek a tankokra, hogy a játékos érezze a korbeli előrelépést a WoT-hoz képest. Na most ebből egyenes ágon következik, hogy viszont akkor eszméletlen kicsi, egy-két pixeles weak spotokat kell tenni a tankokra, különben pillanatok alatt szétlőnék egymást. Na most ez elméletben működhetett, de gyakorlatban közel sem. Élvezhetetlen pixelvadászat és HE-köpködés a hightier MBT késharc, mert a legkisebb mozgásnál már képtelenség ellőni egy hárompixeles weakspotot, pontos ágyú ide vagy oda. Teljes kudarc. A vége 10-ből 8-szor az szokott lenni, hogy az egyik fél megunja a kopogtatást, és testületileg megindul, majd zerg rush stílusban ledózerolja a másik oldalt, ahol kevesebb tank van.
Egyszóval a játékmenet alapjaiban több sebből vérzik az AW-ban, és ezt mi sem bizonyítja jobban, mint a katasztrofális szerverpopuláció (annyira kevesen játszanak vele, hogy sokszor perceket kell várni egy meccsre), és a hivatalos fórum. Meg lehet nézni, mára nagyrészt csak fikázás, és a csalódott játékosok sirámai töltik meg a fórumot. Olyanoké, akik az alfa óta játszottak a játékkal és költöttek rá.
Egyszóval ezért szoktam mondani, hogy lehet nyafogni, hogy a WoT-ban rossz a balansz, meg kiegyensúlyozatlanok a járművek, de ez nem igaz. A WoT-ban hihetetlen jó a balansz, őszintén szólva meg is vagyok lepve, hogy hogy tudtak összehozni egy ilyen kényes ökoszisztémát, több mint 400 járművel úgy, hogy max. egy-két olyan szokott lenni, ami nem megfelelően van balanszolva, és belerondít az összképbe (WT E-100 pl.). Aki rossz balanszot akar látni, és azt, hogy milyen az, mikor egy WoT-szerű játék nem rendelkezik a WoT finoman kidolgozott, kényes egyensúlyban álló rendszerével, az játsszon kicsit az AW-val T6-10-ben. Máris jobban fogja tudni értékelni azt, amit a WG a WoT-ban megvalósított.