banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • Kotomicuki
    #374742
    Nem jó/tankcsatához nem ideális pályán ritkán lehet jót cselekedni - nagy rákfenéje lett ez (is) a wot-nak!
    Bár, ez legalább már közepesen nagy, lehetne rajta "taktikázni" is, ha összejön (nyitva hagynak egy oldalt/részt), nem csak a kötelező cső-/face-to-face-/sarok-harcban alulmaradni a script miatt, mint az elődjén is (Kharkov), vagy a vesztü(n)kre átdolgozott pályákon...

    Ebből a szempontból "becsülöm" a MWO-t: ott van akkora pálya, amin a negyedórás csatából 5 percet vesz el a középen való "találkozásig" tartó mozgás a nehezebb egységekkel - na, azon aztán lehet manőverezni, van hely hozzá! Bár, ott is a "kezdetekkor" beletett, korai, még nem kényszermódosított/kivett pályák a legjobbak, legélvezetesebbek (kivéve AP) - hiába is kisebbek, mint az újabbak!