banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • walert
    #373701
    Hát a gyenge pontokat mégis honnan kellene tudnia ? Emlékszem mikor a legelején elkezdtem. Semmi oktatóvideo, semmi töltésszámoló, semmi mod, dmg panel sem. Azt sem tudod milyen jármű lött meg és honnan. Fogalmam sem volt arról, hogy gyenge pontos léteznek. Ugye, mégis honnan tudtam volna, hisz tank inspector nem volt, fórumban sem írták, ami szintén alig volt és az a kevés forum csupa kedves emberrel volt tele és nem ez volt, mint most, ha nem tetszik a topicgazda baráti körének amit írsz, akkor bannoltatni rohannak, hanem kellemes hangvételben lehetett megvitatni a dolgokat.

    Ott a WT. Ugye ott a játékon belül mutatja a gyenge pontokat és minden benne van aminek kell lennie a kliens információnak, de itt mégis honnan tudja az ember hogy léteznek egyáltalán gyenge pontok ? Én a legelején, ezt sem tudtam. Megnéztem a páncélértékeket ami homogén felszínt írt le oszt jónapot. Mindenhol annyi a páncél, gondoltam. Ha ma feljön egy új játékos, először ismerkedik a játékkal, hogy bejön-e neki. Elsó pár nap eljut 4-ig, ott azt sem tudja mi az a gyenge pont, mivel nincsen benne a kliensben, mint a wt-ben. Én is így játszottam. Ez lett az eredménye : 15k csata 500wn8. Utána már hiába játszottak 1500wn8-al ha beállt 800-ra. Nem tartalmazza a tank ismertető a gyenge pontok létezésének információját. Erről is a WG tehet !

    Utoljára szerkesztette: walert, 2016.04.26. 19:02:01