banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • realcsabi
    #373606
    Akkor had alapitsak meg itt és most egy új halmazt, mert az én véleményem nem kiforrott a konteo létjogosultságáról. Nem tudom kizárni azt hogy nincs, viszont engem még senki nem győzött meg a létezéséről, illetve szerintem nagyon jól modellezve van a véletlenszerűség.
    Vélemény következik, ha valaki hibát talál, szabad jelezni:
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Egy kis eszmefuttatást szeretnék erről a winrate-ről, ahogyan én látom, mi is az a határ amit egyedül önállóan elérhet egy játékos. Egy kis matek, magammal példálózok de csak elméleti sikon hogy ne személyeskedjek.
    Veszek egy 20000 csatás játékost, jómagamat. Nekem ugye 1/15öd részben van hatásom a győzelem megszerzésére, a maradék a társakon múlik. Szóval elméletileg, hangsúlyozom elméletileg, mert a valóság nem így működik de elméletben így is lehet modellezni, szóval minden 15. csatára jön ki úgy a lépés hogy rajtam múlik hogy nyerő avagy bukó. Az előző 14-re eszerint nincs hatásom, akkor a csapatomon múlik hogy mi a végeredmény, ennek a 14 meccsnek kéne lehozni az 1:1 arányt nyertes és vesztes csata között.
    Szóval 20000 csatából minden 15-et megnyerek az aktuális csapatomnak, ez 1333 csatát jelent ami rajtam múlik, 18667-et, ami a csapattársaimon. Ennek a 18667 csatának ahogyan emlitettem 1:1 arányt kellene kihozni, szóval a felének győztesnek kell lennie. Ez ~9334 csatát jelent ami győztes, ehhez jönnek hozzá az általam lehozott csaták, igy ha nagyon király vagyok össze tudok hozni 9334+1333, azaz 10667 győzelmet a lehetséges 20000ből. Ez a csaták 53.4%-a
    Tehát az elméleti winrate határérték ami elérhető, az 53.4%.
    Még egy hatás van, ami ezt befolyásolja és illik figyelembevenni, ugye az én csapatomban vagyok én és 14 játékos, a másikban 15 játékos, adódik hogy nekem mindig van egy aktuális "párom" akinek a teljesitménye szintén hatással van az én győzelmi arányomra. Ez már nehezen megfogható mert minél jobb játékos vagyok annál nagyobb a valószinűsége hogy a párom a másik csapatban gyengébb nálam. Mivel határértéket számolok ezért azt az eshetőséget tekintem hogy kivétel nélkül jobb teljesitményt hozok le mint ő, ezért azok a csaták amiket neki kéne lehoznia azokat elbukja, mert egyszerűen nem hagytam érvényesülni. -isméltem elméleti modell- Szóval a fenti számitást megismételve pepitában a másik oldalon ez a játékos az egyes csatákban szereplő aktuális "párom" szintén 1333 csatában van hatással az eredményemre, ha pedig 100%os mérleget akarok tartani, akkor ez szintén +3.4%-ot jelent, összesen a fentivel együtt 56.8%-ot.
    Tehát elméleti sikon ha végig szakasz nélkül játszok, és a csapatok erőpotenciálja ennyi csata után kiegyenlítődik, akkor a lehető legjobb winrate amit elérhetek az 56.8%. Ha ennél nagyobb (vagy 43.2%nál kisebb) az arányom, akkor az már szakaszozás eredménye, tisztán önállóan ezeket az eredményeket is csak a legjobb/legroszabb játékosok érhetik el.
    Szóval ha a linkelt blogger úriembernek az a problémája hogy nem nagyon engedi 55% felé a játék, akkor ideje elgondolkozni azon, hogy talán azért mert az már közel van a max határhoz. Még fejlődéssel lehet rajta javitani egy kicsit, amúgy jelentősen már csak jó szakasztársakkal.

    Utoljára szerkesztette: realcsabi, 2016.04.25. 11:59:36