
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
walert #373563 Mindenkinek a tapasztalata ezt mutatja. Olvasd végig a fórumokat. Egyébként mondok még egy igen érdekes dolgot, amit szintén senki sem vett észre.
Az van a MM licenszbe írva,hogy a növekvő WR esetén nehezít, de az van benne, hogy a WR változása az előző csaták túl könnyű vagy túl erős mivoltából következik, noha egy józan ember nem ezt feltételezi, hanem azt hogy az adott játékos teljesítményének függvénye. Hoppá !
Ebből egyértelműen következik, hogy a WG nem hisz abban, hogy a te teljesítményed befolyásolja a WR-et. Vajon miért? Pont azért, mert az RNG és MM által az összes csatát igyekszik manipulálni a végkimenetelt illetően, ezért gondolja úgy, hogy előzőleg túl könnyű csatákat kaptál tőlük, hogy most kompenzálni kell.
Igazából a saját tapasztalatom is az, hogy a WG teljesen befolyásolja szinte az összes csatát. Azt is meg tudná csinálni, hogy egyetlen egyet sem nyerj meg. Nekem valami 12 vesztes csata volt zsinórban, de a következő valami brutál nagy 65% WR-el adta ki az xvm, azaz biztos akart lenni, hogy egyet azért meg kell nyerjek. A WG úgy manipulál, hogy nem engedi hogy túlnyerjed magad, mert aki mindent megkap, annak már semmi sem kell, azaz nem fog játszani. Nem akarja, hogy elmenjenek, de hogy semmit se nyerj és ne legyen sikerélményed, azt sem akarja mert nem fogsz perkálni. Igazából, az a baj, hogy ha nagyon jó vagy akkor is belepiszkál, elrontja a sikered és ezért ez nem igazán alkalmas arra a játék, hogy az emberi Individuum kibontakozzon