
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
walert #373493 SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!http://forum-console.worldoftanks.com/index.php?/topic/20198-matchmaking-mechanism-explained/ "According to another aspect, the matchmaking server may store a win/loss percentage for each user (or vehicle) at a given battle level. As the player's win/loss ratio decreases, the player becomes more likely to be placed in battles having battle levels at the lower end of the allowable range, whereas as the player's win/loss ration increases, the player becomes more likely to be placed in battles having battle levels at the upper end of the allowable range. Thus, when a player has been repeatedly put into too many difficult battles, the balancing is done in favor of easier battle sessions, thereby encouraging the player by providing an easier game environment. Similarly, when the player has been repeatedly put into too many easy battles, the balancing is done in favor of harder battle sessions, thereby keeping the player challenged instead of letting the player become bored with easy games."
Most jobban át is olvasom az idézetet. Elvileg az elején azt írja, hogy a játékos WR-jét tárolja a szerver és ha az növekszik, akkor fogja nehezebb csatákba dobni. Gondolom a tanklistán bottom felé és vagy nehezít még rajta amit tud. Viszont, amikor csökken a WR-je saját magához képest, akkor fogja felülre dobni a tanklistán top tierhez közel.
Ok, hát először is amiket urbanlegendsként félreértelmeztek sokan, az az hogy a játékos WR-jét, mint referenciát, viszonyítási alapot az 50%-ra értették és így úgy hatna, hogy az összes kéket szívat, míg a narancsnak kedvez, pedig fenéket ! Minden játékos egyedi WR-jéhez viszonyítja. A narancsnak a WR-je pl 46%, akkor ha ezek után ugyanúgy 800 wn8-al megy nem fog kedvezni neki, mert nincsen változás saját magához képest, ellenben ha fejlődni akar és felmegy 1400 wn8-ra pár nap alatt, akkor a saját WR-je megnő és a MM ezt észlelte vesztes szériába dobja illetve a tankbesoroláson kedvezőtlen helyzetbe, feldobja anagyokhoz.
Ugyanez a helyzet, amikor a pro is überpro akar lenni és megnézve X db 5000-es kört javít magát, pár nap múlva azt is szívatni fogja az előbb leírt módon, mert az MM kompenzál, ellenben ha ugyanolyan szinten játszik semmi sem történik, sőt ha egy depis szériát csinál és a saját WR-e alá teljesít, ugyanúgy kedvezőbb MM-eket fog kapni.
Összefoglalva : Ha ki akarsz törni a saját korlátaidból és javítani akarsz a MM szívatni fog, míg ha rontasz magadhoz képest, akkor színárnyalattól függetlenül segít helyreállni, mert a saját WR-edhez mér, oda kategorizál be. Eszerint a WoT sztereotíp és adott tudásba rak téged és ha kitörnél, azt nem engedi. Konkúzió : Nem érdemes goldozni, mert úgyis szívatás lesz a vége illetve agyatlanul érdemes játszani, mert úgysem fogsz tudni kitörni abból ahol vagy