banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • yossarianHUN
    #372937
    De akkor hogy gondolod, hogy a 11-12 az átmenet, és utána van még 6-8 tier? Mondjuk T18-20? Ezt hogy valósítanád meg? A T10-hez kell jelenleg 6 milla kredit, és átlagban 200-250k XP. A T16-hoz mondjuk mennyi kéne? 50 milla kredit és másfél millió XP? Irreális. Esélytelen, hogy bárki is csalás és/vagy horribilis mennyiségű pénz befizetése nélkül eljutna odáig belátható időn belül. És akkor az még nem is a legnagyobb tier, amiről most (elméletben) beszélünk. Vagy minden jelenlegi tiernek drasztikusan lecsökkenteni az XP- és kreditkövetelményeit, és a T15-16-ot hozni fel a mostani T10 szintjére? Hadd ne is kezdjem el sorolni, ezzel mi minden probléma lenne.

    A választható csatás már reálisabb elképzelés, SerB is valami ilyenről beszélt, mikor először megpendítette ezt a T12 dolgot, már egy-két évvel ezelőtt. Csak akkor meg nem értem, mi értelme van megcsinálni. Csinálni két olyan tiert, ami egymáson kívül mással nem találkozik, és kvázi külön "minijátékként" üzemel a játékon belül, a játék képébe abszolút bele nem illeszkedve... Nem értem, ezen mi lenne a biznisz. Kb. akkora lenne a népszerűsége, mint anno a történelmi csatáknak.