banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • András77
    #371889
    Azt mindenki látja és tapasztalja, aki játszik, hogy kiba elfuserált egy véletlen van ebben a játékban. Próbáljátok ki a legegyszerűbb alap esetet, szemben áll az ellenfél, nagyjából a célzóköröd is akkora, mint ő, tehát mondjuk elég messze van. Becélzod középre és hopp mi történik, hogy mintha zsinóron húznák a lövést rámegy a lánctalpra. Ez egyébként gyakori eset, csak figyelni kell. Tudom, szóráskép meg a kisf.szom meg rng, de ennek kb nulla közeli az esélye, amilyen méretű a tankon a lánctalp a célzókörhöz képest. Oldalról más kérdés, ott mondjuk meglövöd az oldalát, az elég nagy és valahogy leszedi, de szemből ilyen trükkös lövések? Szerintem simán dob egy valószínűséget, hogy lánctalp legyen-e a lövés (mondjuk 20% esély) és ráviszi a lövedéket, ez a legvalószínűbb magyarázat mind közül.

    Látni ennek a fordítottját is, amikor a bolhap.cs gyenge pontra mintha zsinórral húznák be a lövedéket.

    Az a gond ezzel az RNG-vel, hogy hiába repedezett meg pár helyen a fal (térképek ismétlődése, milyen f.szom rng az már? és ezt elismerte a wg, mint létező jelenség, aztán az utolsó esély, amit hivatalosan nem tudom, elismertek-e, de nyilvánvalóan egy létező jelenség ez is, nagyon gyakori hogy egy kevés hp marad az ellenfélen), RNG-vel kapcsolatban te bármit állíthatsz, lesöprik az asztalról, bármit mondasz, mert bizonyítani úgyse tudod, bár az ellenkezőjét se, legyünk kicsit tárgyilagosak.

    Nekem is az a meggyőződésem, hogy rengeteg bizbasz algoritmus fut, ami ballanszol, módosít, eltérít vagy éppen ellenkezőleg javít a lövésen stb. Az MM is egy olyan dolog, hogy ezt halál komolyan mondom, meg lehetne írni egy délután alatt, aztán van rá a jó ég tudja mennyi programozójuk és folyamatosan fejlesztik, de mi a phaszomat? Egy tényleg véletlen 2x15 játékos kiválasztását, akár a top 5 ballansszal együtt is (amit állítólag csinálnak) egy relatív egyszerű program. Aki programozott megerősítheti ezt, hogy nem egy bonyolult algoritmus ez, már ha tényleg véletlen alapú és nem csinál rengeteg egyéb ballanszolást.

    Na mindegy is, mondhatsz bármit az RNG-ről nem tudod bizonyítani, innentől meg a wg-ben vakon hívők lesöprik az asztalról (egyébként érdekes, mert ők viszont nem bizonyítják az ellenkezőjét csak kijelentik, hogy márpedig tiszta RNG-vel dolgozik a WG, egy normális vitában mindkét félnek be kéne bizonyítani az igazát, mindegy is, ez nem normális vita, mert semmit nem tudhatunk a WG programjáról csak fekete doboz módszerrel következtethetünk a működésére a kimeneti eredmény alapján).