banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • ilsalon
    #371859
    Ezt csak arra mondom, hogy tényleg feltételezitek, hogy képesek lennének ilyen algoritmust fejleszteni vodkás barátaink? Nagyon kicsi rá az esély és nem is kell.

    Indoklásom
    1. A pénzfeldobás teszt alapján, ami ugye 50-50% eséllyel lesz fej, vagy írás, egész hosszú sorokban kaphatsz csak írást. Írás=szopóág
    2. Tehát 50% eséllyel nyer a csapatod, vagy veszít. Ha jó játékos vagy, akkor hosszú távon pár százalékkal még jobb lesz a winrated, mivel ahhoz a pár százalékhoz te is hozzájárulsz a jó játéktudásoddal. Egy jó szakasz pedig 10-20%-ot is hozzátesz az ötvenhez.
    3. Ha minden egyes playert kategorizálna valamilyen szempont szerint, akkor Szopó Pisti 10%-os winraten lenne mivel nem vett prémiumot, Tökös Johny meg 90%-en, mert vett prém tankot, meg váltott free xpt, sokat.

    Szerintem a fenti állításomat látjuk a mindennapi statban.

    Azt viszont továbbra is egy teóriám, hogy a random értéket nem az adott pillanatban generálja a rendszer, hanem egy számsorozatból húzza elő. Ez magyarázná, hogy egy adott csatában miért nem jön össze semmi, majd a következőben meg igen. És nem csak neked, hanem a teljes csapatodnak. Ez számítási igényben is jóval kedvezőbb, mint a folyamatos randomizálás.

    Viszont a rossz rng a teljes csapatra is belefér a pénzfeldobás tesztbe, tehát ez csak egy ingatag teória.