banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • yossarianHUN
    #370996
    Össze lehet foglalni úgy, hogy míg normál tankokban a teljesítmény kb. 80%-ban az egyéni képességektől, és 20%-ban az RNG-től függ, addig artyban ez fordítva van, 20% egyéni képességek, és 80% RNG felállásban. Artyban nincs jelentősége a tapasztalatot és ügyességet igénylő manővereknek, hulldownozásnak, sidescrapenek, fedezékharcnak, forgatásnak, na meg ami a legfontosabb, a megfelelő helyzetfelismerésnek és pozicionálásnak, egyszóval azoknak a dolgoknak, amikhez "skill" kell egy hagyományos tankot vezetve. Az arty lényege, hogy ráviszed a célkeresztet a tank tetejére, és kattintasz. A 20% skill maradékát a lövés utáni átpozicionálás, meg az elé/mögé célzás adja. Minden mást, azaz a lényeget, a célba találás esélyét már tisztán az RNG dönti el.

    Na most ebből egyenes ágon következik, hogy egy jó játékos artyban rosszabbul teljesít, mivel a (hasra ütéses) 20% nem ad elég mozgásteret ahhoz, hogy kamatoztassa mindazt, ami normál tankban az átlag fölé emeli, azaz a "skillességét" (jujj). Ugyanígy, egy rossz játékos artyban jobban fog teljesíteni, mivel az egyéni bénasága csak 20%-ban befolyásolja a játékmenetet, a maradék 80% meg már úgysem rajta, hanem az RNG-n múlik, ebbe már nem tud belerondítani az ügyetlenségével, ergo jóval eredményesebb lesz, mint sima tankban, amiben a második-harmadik idióta húzás után úgy szétkapják az embert, mint floki a lábtörlőt.

    Tulajdonképpen zseniális rendszer (nem véletlen, hogy évek óta ragaszkodik hozzá a WG), de ettől még nem kevésbé ellenszenves azoknak, akik normál tankban a véres verítékkel megszerzett tapasztalatukat és ügyességüket latba vetve próbálnak boldogulni, csak azért, hogy időnként az artyban csücsülő lajcsika a térkép másik végéből az RNG segédletével egy lövéssel lenullázhassa a tankjukat, nagyokat sikongatva az élvezettől, hogy végre ő is eséllyel szállhatott szembe, és üthetett ki olyan ellenfelet, aki ellen normál tankban (azaz egyenlő viszonyok között) esélye sem lett volna. Az persze már más kérdés, hogy lajcsika áldozatának esélye sincs visszaütni, vagy megtorolni a támadást. Körülbelül olyan ez, mintha 40 kilós, remegő térdű, sápkóros kis lajcsika odaállhatna egy gúsba kötött nehézsúlyú bokszbajnok elé, és addig ütlegelhetné egy baseball ütővel, amíg az el nem veszti az eszméletét.
    Utoljára szerkesztette: yossarianHUN, 2016.03.25. 15:05:11