
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
András77 #370748 Az, aki elhiszi, hogy itt tiszta rng van és mindent az hat át a játékban, mint a jedit az erő, az is legalább akkora hülye, mint aki azt hiszi, hogy személyre szabott büntető beállítások vannak a játékban.
Amikor pénzről és üzletről van szó, akkor nem lehet a véletlenre bízni. Pont. Azért veszítsen játékosokat a WG mert nem képesek nyerni sorozatban, mert bénák és csak jó csapatban tudnak érvényesülni? Most olyan hülyékre gondolok, akik szántszándékkel bukják a csatát, mert mondjuk foglalás helyett ellenfelet vadásznak és ez csak egy a tipikus viselkedés formák közül, amivel elvesztenek egy csatát. Reménytelen, hogy ezek maguktól sikerélményhez jussanak. Ugyan már, ki akarna egy olyan üzleti modellt, ahol a tiszta véletlen határozná meg az élmény faktort és az egész játék ki lenne szolgáltatva neki? Haha, na persze, az embereket szépen meghülyítjük az RNG, úgyse lehet semmit bizonyítani és mi meg szépen működtetjük az algoritmusokat, amikben van visszacsatolás, szabályozás, rng módosítás stb. A WG-nek az, hogy te nyersz vagy vesztesz, nem sokat jelent, de a lemorzsolódásra oda kell figyelnie és abban teljesen biztosak lehetünk, hogy nem fogja azt mondani, hogy hát igen, buktunk x ezer játékost a héten és mielőtt abbahagyták mindegyiknek mélyrepülése volt, dehát nem lehet mit csinálni, mert ezt dobta az RNG nekik. Akkor tartanám hülyének a WG-t, ha meg sem próbálná az RNG valahogy szabályozni, a játékosokat valamiféle finom RNG és MM eltérítés formájában sikerélményhez juttatni. Nyilván ballanszról van szó, nem lehet hagyni nagyon kilengeni az ingát egyik irányba sem, de az hogy nem tehetnek és tesznek semmit és mindent az RNG-re bíznak, azt mutatná, hogy tényleg sík hülyék mindenhez és azért nem azok.
A WG szerintem még úgymond finoman csinálja, nem direkt módon a kockát cinkeli meg, hanem azt mondja, hogy például dobjál 4 feletti értéket, de te 6 oldalú kockával, az ellenfeled meg a 8 oldalúval fog dobni, de te nem tudhatod, hogy milyen kockával dobsz, csak kapsz egy értéket. Ha meg neked áll a zászló, akkor te dobsz a 8 oldalúval és azt az értéket kapod. Ez az is jelenti, hogy bármi lehet, csak a gyakoriság ami változik, de az meg egy nehezen körberajzolható dolog, sokan fel se fogják, hogy mit jelent.
Egyébként az is nagyon érdekes kérdés lehet(ne), hogy a 15 játékos oldalanként az nem olyan kevés ám. Ha tényleg véletlenszerűen válogatna játékosokat a program, akkor az ilyen ordító különbségek amik most minden csatában szinte láthatóak a csapatok között, azok nagyon ritkák lennének. Gondoljunk egy olyan példára, hogy ott ácsorog 100 ember, fogalmad nincs, hogy mennyire ügyesen fociznak. Kiválasztasz közülük 2 x 11-t és kezdődjön a meccs. Mennyi az esélye, hogy az egyik csapatban hemzsegjenek a profik a másikban meg nagyrészt botlábúak legyenek? Előfordulhat, de nem lesz gyakori. A tipikus eset úgy néz ki, hogy többé-kevésbé kiegyenlített csapatok lennének. Lenne benne profi, gyenge, közepes stb. Nem azt mondanám, hogy soha nem lennének nagy különbségek, mielőtt a wg rng hívők elkezdenek ezen rugózni, csak nem ennyire gyakran, mint ahogy most látható, hanem a tipikus csata sokkal jobban kiegyenlített lenne.
Mondok mást egyébként. Ha egy 3-as szakasz bejön, akik nagyon jó játékosok, akkor tiszta RNG mellett ez a 3-as szakasz folyamatosan felborítaná az erőegyensúlyt. Ezt nagyon könnyű belátni. Ha 30-ból 3 játékos jó és mind egy oldalra kerül, akkor normál véletlen választás esetén a másik 27 játékos nagyjából egyenlő erőt fog képviselni, azaz az átlag környékét, csakhogy egy oldalra raktunk 3 jót. A WG nyilván nem ülhet karba tett kézzel, hogy dehát a tiszta véletlen majd megoldja az ilyen helyzeteket, mert nem tudja megoldani. Elkezdődik a visszacsatolás, mennek a p.csába alsó tier-be az ilyen szakaszok, ha meg nagy vassal jönnek, akkor kezdődik az olyan mm, hogy egy oldalra bepakol ellenük egy kazal nehéz tankot városi pályán (ha meddel jönnek mondjuk), meg kicsit megerősíti az ellenfelet ilyenkor.
Vagy ha igazuk van a wg hívőknek, akkor a wg tehetetlen az ilyen erős szakaszokkal szemben és tétlenül nézi, ahogy folyamatosan legyűrik az ellenfelet tudással és összjátékkal és sajnálkozik a wg, hogy már megint lemorzsolódott pár játékos, de hát nem lehet mit tenni, ilyen az RNG meg az MM, az üzletmenet és a játékosok lemorzsolódása ezek függvénye és nem lehet mit csinálni, semmit sem lehet csinálni ezzel. Milyen qrvára életszerű ez, ja persze, semmit nem lehet csinálni...
Mindezzel együtt el kell ilyennek fogadni a játékot, nincs ezzel akkora probléma. Engem inkább csak a folyamatos hazudozás meg ködösítés zavar, ami az RNG-t meg az MM-t körbeveszi...