banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • walert
    #370450
    A legtöbb ilyen. A stat maximalizálásával és a missziókkal foglalkoznak csak.A győzelemmel nem foglalkoznak

    "Az ugye megvan,hogy ha az összes ellenséges tank ki van lőve az összes csapattag több xp-t kap? Ha a gyöztes csapatban sincs 6-700 xp-nél több akkor biztos cap volt és maradt ellenfél is."

    Ugye az megvan, ha győzől sokkal több XP-t és kreditet kapsz ? Nem arról beszélek, hogy mindkét csapat elmegy egymás bázisára, rengeteg csatát nyertem meg úgy, hogy foglaltam miközben a sajátom 6 tankja az ellen 6 tankját kereste, mert így akartak győzni az ellenfél TD-jeinek vissza sem kellett érnie a bázisra simán leszedték a mieinket. És ezek nem kezdők voltak

    "Hát neked tényleg illik az a wot szlogen hogy,go tetris. Ha csak a negatívumokat veszed észre s játékban akkor ez nem a te játékod. Nincs olyan akció szimulátor stb... játék ami meg kérdezi indítás előtt milyen módon szeretnél nyerni"

    Ha csak a negatívumot venném észre már nem játszanék. Nem gondolod ?
    Az, hogy mindenki csak úg yakar nyerni, hogy kilövi az ellent és eldobja a másik lehetőséget a foglalást, akkor nagyon sok nyerhető csatát veszít el és ez egysíkú gondolkodásra vall. Nem gondolod?

    A tetrisz kiváló játék !