banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • András77
    #369526
    Ezen a linken Fv4202 alul megtalálod, hogy mit ajánl a WG, ha kiválasztod a megfelelő fület. Lassú sniper tank és a buff után is az marad egy jobb karakterisztikájú ágyúval. Mérsékelt sikerrel lehet vele támadni. Pont a circon csapatból (eddig nem is tudtam, hogy saját klánja van) volt egy srác, nagyon keményen nyomult vele előre Erlenberg normál csatában és tornyozott vele közelharcban sikeresen. Szóval komoly tudással működhet a közelharc meg a tornyozás közelre is vele.

    A WG által javasolt skillek/felszerelés közelharcra, nyomulásra vannak inkább, de BiA mehet másodiknak minden esetben. Ha sniper vagy inkább, akkor venti helyett bino és a legényeken a skill ugyanígy második sorba BiA, de a javítás helyett álca a harmadik és a lövésznek designated target/célmegjelölő legyen az első, a harmadik meg lehet a snap shot / pillanatkép, bár a buff után már nagyon jó lesz a célzás ideje, szóval azzal akár ki is várhatod a buffot és utána vagy álca (ha gyorsan céloz be alapból is) vagy a snap shot, ha nem érzed még elég pontosnak a lövéseket torony forgatás után. Egy sniper tank tipikusan sokat forgatja a tornyát, szóval jó a snap shot, de tényleg lehet, hogy a buff után nem annyira lényeges harmadiknak, mert elég szépen javítják majd a karakterisztikát. Ezt előre nem lehet megmondani.

    Akárhogy is, azt el kell döntened, hogy milyen stílusban szereted/tudod használni, mert kicsit más a finomhangolása a tanknak a használt stílus függvényében.
    Utoljára szerkesztette: András77, 2016.02.29. 09:12:20