
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
András77 #369276 Azt mondja meg nekem valaki, hogy lassú tankokkal mit lehet kezdeni cliffen azon kívül, hogy kempelek a bal oldalon? Leginkább az északi oldal szopatós, gyakorlatilag a csata kezdés után 30-40 másodperccel már a teljes közép rész spot alatt van. Nézem, hogy E100, Maus, ha megpróbál a hegy mögé osonni nagyon brutál oldalsebzéseket kap az artytól meg az ellen tankjaitól. Az ellen gyors tankja befutnak középre és azonnal spotolnak, esélytelen a nagy szikla mögé jutnom hp veszteség nélkül lassabb tankkal. Az egész pálya a gyors pozíció foglalásról szól.
Szermély szerint én rühellem ezt a Cliff pályát, sztálingrád, harkov egy teljesen jól játszható ehhez képest és mégis azokat választották sz.rnak. Egyedül ha valami gyors tankkal feljutok a hegyre vagy ha valahogy el tudok jutni a szikla mögé, akkor lehet valamit csinálni. Minden értelmesebb játékhoz gyors tank kell ezen a pályán. Meg a végjáték lehet kicsit érdekesebb. A déli oldal ráadásul picit jobban kijátszható, ott egy kanyarral el lehet jutni a szikla mögé, de ha csak egyenes vonalban mennek, ahogy az átlag siemka, akkor szintén brutál sebzéseket kapnak. Sok E100-t láttam ott pusztulni úgy, hogy még az első házig sem jutott el, ahol egy kis fedezéke lett volna.
Biztos van aki nagyon szereti ezt a pályát, de ha itt nincs sebesség, akkor nagyon egy mocsok pálya és az elején nem sok mindent tud kezdeni az ember.