banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • András77
    #369244
    Ezt kicsit nehezen lehet elmagyarázni, de a skillek is százalékos értékek. Például 91-ről 92-re lépni mondjuk 30exp (kitalált érték a példa kedvéért). Ha már összegyűjtöttél 25e xp-t, akkor a skill még mindig 91%-on áll, de van már 25e "szabad" legénységi xp-d. A program ezt felhasználja, ha átképzed a legényt más tankra és a skill marad 90%-on (ha kreditért képzel át akkor 10% ot veszít a tank alapképességből a legény és normálisan 90%-ról indul), de eltűnik ez a 25e szabad xp és nem 90%-ról indul a legényed alap képzettsége az új tankra, hanem 95%-ról. Komolyabb legénységnél simán meg lehet csinálni, hogy jó időzítéssel 100%-ról induljon az alapképzettsége az új tankról, mert annyira sok xp-t jelent egy skill növelés 3-4 skill esetében 80-90% felett, hogy belefér az átképzés kb 40e xp vesztesége is vagy legalábbis nagy része. Meg kell nézni valamelyik wot crew skill calc oldalon, hogy az adott % mennyi xp-t jelent és a legény profiljában látod, hogy mennyi kell a következő skillhez. A két értékből ki tudod számolni, hogy mennyi "szabad" legénységi xp-d van a legényen. pl: crew skill calc

    A másik dolog, ha éppen elérte a legény a 100%-ot, akkor nem muszáj mindig azonnal következő skill-t adni neki, hanem lehet rajta gyűjteni az xp és amikor át kell képezni új tankra, akkor szintén felhasználja ezt a program.
    Utoljára szerkesztette: András77, 2016.02.24. 08:26:59