banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • erdos
    #12355
    Hát egykét vélemény ha szabad.
    Egykét taktikát írtam én is régen de ha itt kéne írnom akkor az alábbiakat venném figyelembe.
    - Mindenképp védekező taktika és én nem tennék bele ennyi scoutot, felesleges, 2-3 elég, helyette inkább gyors td.
    - védekezés eleje az ütésálló hv-k, mögötte a pontos td-k és med- tankok. a hv-k a csali, mindenki őket akarja majd kiszedni látótávolságon kívül meg ott lesz mögöttük a support. Az a csapat nyer aki egy csata alatt több pontos lövést tud leadni. ha az elején kinyíratod a kissebb tankjaidat nem lesz aki befejezze a meccset. Pl aegy stug is hasznos de nem akkor ha két lövés után már kiszedik. Amikor meg már áll a bál akkor indítanám az alternatív úton a scoutokat, addig artyvédelemben vannak.
    Fontold meg, hátha tudsz belőle valamit hasznosítani :-)