banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • LSSAHPAUL
    #12347
    Jó lenne egy jó terv, ha tudnák egyet akkor nem lenne 4 meccsből 4 vereségünk :p. pár tapasztalat, leírom hátha valaki tanul belőle:
    lassú TD-ék védekezésre: azt hinnénk hogy feltartóztatják az ellenséges támadást vagy legalább időt nyernek mig a támadó szárny eléri a célját.., ezzel szemben gerjesztik az ellenfél támadását, mert minnél előbb megakarják kerülni őket. Ehelyett lehet gyors pici td-éket kellene játék elején gyorsan fő bokor csomópontokba beágyazni szemnek.
    scoutok: 1 scout nem scout 2 scout talán, 3 scout már ér valamit
    Amit biztos: végy 2-3db 6-os tierü ágyút. Minnél kissebb tierü ágyút raksz be annál jobban kétséges hogy kell e.
    Mindenképpen kell a csapatba egy gyors veszélyes tank. Egyik meccsünkön egy T-44 vágott haza minket, áttört 3-4 emberen keresztül, eljutott az ágyúk közelébe, levágta mindet, ráadásul elkezdte a zászlót fehéríteni, és mivel senki nem látott rá 2 IS3-at vissza kellett vonnunk a frontról hogy a t-44be legalább belelőjennek hogy ne kapjunk ki :D persze az ellenfél kihasználta a létszámfölényt előre tört.. 2 percen belül vége lett az egésznek.
    A másik amire figyelni kell hogy ne húzzúk magunkra az ellenfelet. Nagy távolságból az ágyú pontosabban és meredekebben tud lőni, szemben a miéinkkel akik közelről lőnek állandó veszélynek kitéve ugyanis az ellenséges tankok a lövés ívéből tuti adják le drótot hogy kb K1-ről jött. Szemben mi kb annyit tudunk megtippelni hogy a pálya jobb vagy balfeléről jött a lövés.
    Itt egy taktikánk, úgy kikaptuk hogy meccs után csak pislogatam 10 percig hogy mijjé??! Kezdés 2. Fázis Befejezés