
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
#12159
Jelenleg, a medium tankok szart se érnek. Némelyik pénzszerzésre jó, és kész. Ezzel egy lehetőséget kapnának ismét.
Ez balance probléma, és a devek is tisztában vannak vele. Első körben a mozgékonyságukon javítanak, később lehet más buffot kapnak.
Ész nélkül sem rusholna mindenki, mert mindenki rá lenne kényszerítve a támadásra, és végre nem 2 lövés/perc szinten játszanánk, különösen esténként, hanem medium tankok felvennék a harcérintkezést, a heavyk eg osztanák őket, majd összecsapnának az ellen heavyjeivel.
Per pillanat én ott látom a problémát, hogy a mediumok szerepe nincs konkretizálva. Az, hogy elviekben gyorsabbak, mozgékonyabbak, illetve kisebb célpontot nyújtanak egyáltalán nem igaz, ha összevetjük mondjuk a Panthert az IS-3-al. Ebből következik, hogy mindenki inkább a heavy-k felé tendál, mert hiába van hasonló ágyúja, ha a találatokat messze nem bírja úgy, mozgékonyság terén meg hasonló kategória.
A gond az, hogy amíg a játékosok egy jelentős része még mindig a "no cap" szinten mozog, illetve Campinovkán reflexből állnak a fedezék épületek / sziklák mögé, még akkor is, ha nincs arty a pályán, addig én talán nem teljesen ok nélkül feltételezem, hogy egy 3 perces "limit" csak azt eredményezné, hogy rohannának előre, mint a birkák. :)
Tudod, a taktikai döntetlenek 99%a akkor történik meg, ha senki sem mer előremenni és nem kockáztat. Így bentragad az ember tankja az instanceban, és nem tudja használni 15 percig!
Azért nem egy és nem két Draw lett úgy, hogy egyszerűen már nem volt idő a cap-re, és nem lehetett tudni, hogy az utolsó túlélő merre is van pontosan. Ezzel a megoldással az ilyen helyzetek egy szinten lennének kezelve. Az, hogy a bázison campel az egész brigád, azt ezzel nem fogod megszüntetni.
A 15 perc játékidő pedig 15 perc játékidő, ezt tessék elfogadni, és ne várd, hogy azért, mert te meghaltál az X percben, a többieknek is követnie kellene záros határidőn belül. Csak gondolj bele, hogy ezt mennyi scout követelhetné akkor!
Vannak defenzív mapek, de a többség mozgóharcra való. A csaták nagy része az első három percben döl el, szóval elég a 10 perc.
Nagyon sok csata még a 10-edig percben sem dől el, sok esetben volt olyan csatám, ahol látszólag biztos győzelemből buktunk az utolsó 2 percben, és olyan is volt, ahol biztos vereségből nyertünk cappel, és ott sem volt sok idő hátra. Magyarán szólva szerintem rosszul általánosítasz.
Most úgy számolja (tesztelve, el is dobtam az agyam), hogy a tankokat nézi, tier szerint pakol. Nevetséges, különösen amikor pl. grindeltem a 3001Pt, és a default tankkal kellett mennem 100ezer kört, hogy meglegyen a torony és feltehessem a 88ast ...
Továbbra sem értem. Egy VK3001(P) az VI. tier és kész. Ha minden változót figyelembe kellene vegyen (személyzet, felszerelés, sőt, még akkor a lőszer is, ha aranyba kerülőt viszel), ami agyonbonyolítaná csak a rendszert. Az, hogy egyes járművek alap állapotban olyanok, amilyenek, az tényszerű helyzet.
Bocs, de ez az ő problémájuk, de játékalkalmasságilag jobban működne.
Ha 30 játékosnál lagol, és 40 még jobban fog lagolni, akkor nem az ő, hanem a mi problémánk is lesz...