banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • a.carkey
    #12147
    "Már elnézést, de ez úgy lenne baromság, ahogy van. Az, hogy ész nélkül rushol előre mindenki, az nem taktika, az birkacsorda. Arról nem is beszélve, hogy 3 perc alatt egy alapmotors VK4502 vagy Ferdi normálisan el sem tud jutni a másik oldalra."

    Amikor a fociban bevezették a cseréket, aztán megszüntették a hazaadást, pörgősebbét tették a játékot pár új szabállyal, az mind jót tett neki. Szóval itt sem lenne rohadtul baromság. Tudom, hogy nem feltétlenül jó egy csak TDre specializálódott embernek, de mint opció nem ártana. Nekem is van TDm, de van mellette vagy 15 tankom. Nem csak nagytankok, TDk harcolnak egymással, vannak kis tankok, vannak apró mapek, vannak pörgésre hajlamos mapek, melyeket megölnek a kempeléssel, stb. Jelenleg, a medium tankok szart se érnek. Némelyik pénzszerzésre jó, és kész. Ezzel egy lehetőséget kapnának ismét.

    Ész nélkül sem rusholna mindenki, mert mindenki rá lenne kényszerítve a támadásra, és végre nem 2 lövés/perc szinten játszanánk, különösen esténként, hanem medium tankok felvennék a harcérintkezést, a heavyk eg osztanák őket, majd összecsapnának az ellen heavyjeivel. A CAPnek lenne értelme. De mint írtam, ezt akkor lehetne jól működtetni, ha 1 arty/side lenne MAXIMUM. De működne. Csak persze nem TD only playereknek találták ki. De ha nem lenne arty, te is virgoncabb vagy, láttalak már párszor. :D

    "Ez megint zöldség, ha vesztesz miért járnál jobban, mintha taktikai döntetlent érsz el? Azért, mert bajod van a campeléssel, teljesen rossz irányú megoldásokat vetsz fel."
    Tudod, a taktikai döntetlenek 99%a akkor történik meg, ha senki sem mer előremenni és nem kockáztat. Így bentragad az ember tankja az instanceban, és nem tudja használni 15 percig! A kempeléssel semmi bajom, max. azzal, ha egy csapat beszarik a felelősség súlyától, és nem kockáztat. Lehet kempelni, de össze tudnám számolni az ujjaimon, hogy hányszor nyert a csak kempelő, mint a támadó. Vannak defenzív mapek, de a többség mozgóharcra való. A csaták nagy része az első három percben döl el, szóval elég a 10 perc.

    "Ez elég zavaros. Egy harckocsi ütőképességéhez nem csak a löveg, hanem a mozgékonyság és a páncélzat is hozzá tartozik. Hiába van nagy ágyúd, ha a páncélzatod papír és az életerőd gyűszűnyi."
    Most úgy számolja (tesztelve, el is dobtam az agyam), hogy a tankokat nézi, tier szerint pakol. Nevetséges, különösen amikor pl. grindeltem a 3001Pt, és a default tankkal kellett mennem 100ezer kört, hogy meglegyen a torony és feltehessem a 88ast ...

    "Aztán a 10.-dik másodpercben egymásba érő harckocsikkal mi lesz?"
    Ezért írtam B lehetőséget is. :)

    "Mármint 40-re? Még a jelenlegi 30-at sem bírja normálisan a szerverpark..."
    Bocs, de ez az ő problémájuk, de játékalkalmasságilag jobban működne. 20 tankból 19 tank és 1 arty.