banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • [NST]Cifu
    #12138
    -A 15 perc is sok. 10 kéne, kevesebb lenne a kemp.
    -Viszont ha 3 percen belül győzne vmelyik csapat, dupla xp és dupla pénz.


    Már elnézést, de ez úgy lenne baromság, ahogy van. Az, hogy ész nélkül rushol előre mindenki, az nem taktika, az birkacsorda. Arról nem is beszélve, hogy 3 perc alatt egy alapmotors VK4502 vagy Ferdi normálisan el sem tud jutni a másik oldalra.

    A 15 perc szerintem pont jó, lehetőséget ad a taktikázásra, de nem engedi meg, hogy nagyon elhúzzák a dolgot.

    -Drawnál pedig NEM JÁRNA sem XP, sem pénz.

    Ez megint zöldség, ha vesztesz miért járnál jobban, mintha taktikai döntetlent érsz el? Azért, mert bajod van a campeléssel, teljesen rossz irányú megoldásokat vetsz fel.

    -Nem tierből, hanem tankra pakolt ágyúból számítanám a balance rendszert, az erősséget. Így mindenki előre látná, hogy az ellennél milyen ágyúja van egy-egy tanknak. Most csak akkor derül ez ki, ha két azonos van/tier.

    Ez elég zavaros. Egy harckocsi ütőképességéhez nem csak a löveg, hanem a mozgékonyság és a páncélzat is hozzá tartozik. Hiába van nagy ágyúd, ha a páncélzatod papír és az életerőd gyűszűnyi.

    -Betöltődés után 10 mp-ig átmehetnének a tankok egyámáson, max. úgy kéne leszimulálni, mint a falba lógó ágyúcsövek esetében. (Vagy szétszórtabban kéne lerakni a tankokat, és kész.)

    Aztán a 10.-dik másodpercben egymásba érő harckocsikkal mi lesz?

    -Felemelném 20-ra a csatában résztvevők számát.

    Mármint 40-re? Még a jelenlegi 30-at sem bírja normálisan a szerverpark...