
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
#12130
Nekem speckó kibaszottul elegem van az artkból. Ma is felbasztak. Lassan már a kulcslyukon is átlőnek. Ha nem lennének, egész értelmes játék lenne. Eddig legalább némi kontrol volt, mert az ugrálással akár egy leo is meg tudta őket erőszakolni, véresre dugta őket, most bezzeg gang bangelni kell egy rohadt alacsony tierű SU-t is, és ami a legrosszabb, sokszor ŐK maradnak a végére. Nevetséges, hogy elhullik mindenki, a nehéztankok, közepesek, lightok, azok a faszfejek meg ott kampelik végig a játékot, sokszor egy pontos lövés nélkül, és ZÉRÓ javítási költséggel. (A vége úgyis az lesz, hogy nerfelik őket, és szinte eltűnnek a képernyőről, de addig még sok hulladékvas kerül a MÉHbe a saját tankjainkról.) Szóval ha nagyon akarják, akkor legyen arty, DE akkor 1 lövés egy ágyúból, és nekik annyi. Néha 3 lövés kell egy 88asból egy iskolabusznak is (vagy több). Nevetséges!
-A 15 perc is sok. 10 kéne, kevesebb lenne a kemp.
-Viszont ha 3 percen belül győzne vmelyik csapat, dupla xp és dupla pénz.
-Drawnál pedig NEM JÁRNA sem XP, sem pénz.
-Aztán: max. 1 arty/side/battle, és ha a sok kis pöcs nem férne be, akkor órákat várnának, és maguktól leszoknának az artyzásról.
-Nem tierből, hanem tankra pakolt ágyúból számítanám a balance rendszert, az erősséget. Így mindenki előre látná, hogy az ellennél milyen ágyúja van egy-egy tanknak. Most csak akkor derül ez ki, ha két azonos van/tier.
-Betöltődés után 10 mp-ig átmehetnének a tankok egyámáson, max. úgy kéne leszimulálni, mint a falba lógó ágyúcsövek esetében. (Vagy szétszórtabban kéne lerakni a tankokat, és kész.)
-Felemelném 20-ra a csatában résztvevők számát.