
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
#12120
Üdv Urak!
Utálom az artykat ... viszont pár napja crossy mester szavai után hirtelen felindulásból végtelenül elkurvultam, és vettem egy Hummel-t.
Ha felbasszák az agyamat, akkor beleülök, és megpróbálok Counterartyt játszani ...
Pár nap utáni tapasztalatok 2 külön szemszögből:
Tankos oldal:
- Az arty még mindig OP ...
- Nem elég a sat view, most még kapott mellé lézer célzót is ...
- Nem könnyű elbújni, mert sok esetben az arty elől elbújás azt is magával hozza, hogy az enemy-re sem lesz rálátás
- TD esetén ez még zizibb, mert ha a TD lőni akar, akkor a jól helyezkedő arty tuti elkapja
- Ha több arty van - ráadásul nagyobbak, akkor folyamatos a kemp.
- Nem kell eltalálnia, hogy kibasszon velem ...
- Semeddig sem tart kigrindelni:
Hummel: PZ4-el, ami egy fullos pénz és XP grinder, 35k XP után megvan. + 8k XP és elite ... ez ha okos az ember és készül akkor megvétel után megvan (És ha elég a kis ágyú, akkor 2k elég felfüggesztésre ...)
520k kredit + 120k a 75-ös legénységre + 300k Rammer + 500k GLD +100k camo.
Ezek után könnyebben és nagyobbat üt mint sok olyan tank, amihez sokkal nehezebb hozzájutni ... Javítás nulla, kis ágyúval nem lehet minuszt termelni.
ÉS még sorolhatnám.
Arty oldal:
- Pár kör alatt rájöttem, hogy egyet kell értenem néhány dologban lammaer és Renegade mesterekkel:
- Mindneki utálja az artykat. Csata elején ha erős az enemy arty, akkor minig megkérdezem, hogy supportot akarnak vagy counterbattery-t.
HA countert kérnek akkor ha nem találom meg az enemy artyt akkor mindenki utál ... Valamint folyamatosan baszogat mindneki, hogy miért nem supportálok ... HA supportot kérnek, akkor meg azéret vagyok béna mert még él az enemy arty ...
- Counterbattery: Szerintem egy nagyon jó móka ... de qrva nehéz ... És néha hihetetlen unalmas ... Egy Pinokkió 1,3-at lő percenként ... mire megtalálom, legalább 5 perc eltelik ...
- A redukált pontosság miatt meg a gyakorlati haszna is kevés, mert ha mákom van, akkor is tuti hogy mellélövök, és akkor várhatok megint ... Szinte értelmetlen, főleg hogy gyakorlatilag lehetetlenné vált a scoutolás, most büntetlenül lehet artyzni ...
Általában akkor szed ki az enemy arty, ha elbambulok, noobkodok, neki meg mákja van ...
- Counter kivédése: a redukált pontosság és lövedéksebesség miatt nem kell sokat tenni ... lő egyet az ember, majd 5 métert arrébmegy és kész ... Volt olyan mapom, hogy az enemy 2 artyja folyamatosan a helyemet lőtte ... Valamint olyan is hogy egész csata alatt az enemy iskolabuszt lőttem, úgy hogy tudtam hol van. Abban a pillanatban hogy lőtt, már ment is a válaszlövés ... 15 lövésből 1 sem találta el ...
Én még bohóckodom vele, mert emiatt vettem az artyt, de lehet hagyom a fenébe, csak a nagyon noobokat lehet így kiszedni és ahhoz is qrva nagy szerencse kell ... Arra is volt példa, hogy úgy szedett ki a counterbattery, hogy lőttem, továbbmentem, és a szórás miatt kaptam egy telitalálatot 20 méterrel odébb ...
- Célzás bug: Nos, a Hummel nagyobb ágyúja papíron 6 orosz másodperc célzási idővel rendelkezik ... Ez magyar idő szerint 13 másodperc körül van ... tehát kapáslövésnek esélye sincs. Próbaképp vettem egy M37-est ... az is ilyen ...
- Pontosság: Ezt nem értem ... a létező leglehetetlenebb helyzetekben olyan telitaláltokat csinálok hogy ihaj. Ellenben a puszta közepén egyhelyben gubbasztó Maus-t képtelen vagyok eltalálni ... Valami nagyon random ... A kisebb tankokat sokkal nagyobb eséllyel találom el mint a nagyokat.
- Apropó találat. Egy körben 8-at lőttem, mielőtt kisezdtek, ebből 1 talált és volt 7 damage-em ... Ez táp ...
Gondolatok:
- Pénznyomda ... szerintem annyira nem ... ennyi lóvét kellemesebben csinálok Stug-al vagy Pz4-el is ... Ellenben free XP nyomdának tökéletes ... arra lettem figyelmes pár játék után, hogy ott figyel benne 20k xp ...
- OP: igen ... bár a peccs sokat javított a helyzeten, még mindig erős. A következő peccs HE nerfje még többet javít szerintem majd a dolgon, eddig 3-szor tette harcképtelenné a SU152-esemet egy Bison.
- Balance: Szerintem az lenne a legjobb ha oldalanként 1-1 arty lehetne ... ők vadászhatnának egymásra és 1 arty azért nem biztos hogy eldönt egy csatát ... Bár a platoonok miatt valszeg ez 3 lesz, 3 Hummel erősen oda tud baszni minden támadó csapatnak, azt már soknak tartom. És még nem beszéltem a nagyobbakról.
- Counterbattery: most szinte használhatatlan. Esetleg megoldhatnák, hogy lövés után Sat View-ból látszódjon az enemy arty 1-2 másodpercig. Vagy legyen valami nyoma ... Főleg havas pályán baszhatja az ember hogy a fehét háttér előtt észrevegye pontosan honnan lőtt az enemy.
- Legyen nehezebb elérni az artykat... vagy a Tier besorolás változzon, vagy a szükséges XP - lóvé ... Az alap Su152-es árából és sokkal kevesebb belefektetett munkából van egy fullos elite Artym, modulokkal, mindennel, hasonló sebzéssel, de rengeteg előnnyel ... ráadásul 2 tierrel alacsonyabb, ami azt jelenti, hogy bármibe is lövök bele, az több XP-t és pénzt ad ... Ja és még csak bele sem kell lőnöm ... ezt elfelejtettem ... ha 10 méteres körön belül esik akkor jó vagyok ...
Bocs, kicsit hosszú lett - de a lényeg: Renegade és lammaer mestereket megkövetem, pár dologban igazuk volt, ezek idegesítőek artyban ülve, de tankban ülve nem bánom ezeket a dolgokat ... sőt. Várom a peccset, kiváncsi vagyok mi változik majd akkor.