banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • zoltang
    #11342
    A Párduc II és E50 nem ugyanaz. Walter J.Speilberger Könyvek.

    A Párduc megmutatkozó problémái miatt már 1943 febr.-ban kiadták (WaPrüf 6/III) parancsot a Párduc, Tiger (II) "házasításra". Krupp és a MIAG cég 1943 márc. 30-án kezdte meg a munkát. Azután szépen a program elsikkadt és csak a Tiger II maradt belőle. 2 proto. Párduc II épült és Amerikába kerültek. Kb. 4 variánst javasoltak, különböző hajtómű motor, váltóval (közöttük 2 -ben dízelmotor).

    Gyorsabb megoldásként bizonyos részeket az G és F-be vettek át.

    E50-ben már korábban írtam teljen más futómű stb. más cég.

    E100-at hivatalosan nem is folytathatták volna (1944-ben le lett állítva új nehéz-páncélos tervezés/építés). Csak a meglévő nehéz páncélosokat csinálgatták .